הריון לאחר אובדן הריון הפלה\ לידה שקטה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב, שמי שרונה קראוס וכחלק מלימודי התזה שלי בתואר שני, באוניברסיטת אריאל, אני מבצעת מחקר בהנחייתה של פרופ' יאירה חממה רז. בנושא פחדים שעולים בעקבות אובדני הריון כמו הפלות ולידה שקטה. השתתפותך במחקר יכולה לסייע לנשים אחרות, המתמודדות עם אובדן הריון ולאפשר להן להיעזר בצורה מיטבית בתוכניות התערבות עתידיות שיוצעו על בסיס מחקר זה. אנא מלאי את השאלון בכנות המירבית. הזמן הנחוץ למילוי השאלון הוא כ10 דקות והוא מתבצע בעילום שם. כל התשובות לשאלונים ישארו חסויים ויעשה בהם שימוש לצורך המחקר בלבד. את מוזמנת לפנות אלי בכל שאלה או הרגשה לא נוחה במילוי השאלון במייל [email protected]. בהוקרה והערכה שרונה קראוס . להלן הקישור לשאלון אשמח לסיוע בשיתופו והפצתו. https://www.questchain.com/platform/main/response.php?qcrespid=412963a2edfd5b7a46ebf17227af7739#.W9C3ODH9gyU.whatsapp
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה