טיפים לשינה רגועה של תינוקות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • השינה, אצל תינוקות כמו אצל מבוגרים, מתחילה במזרון. אומנם אין לפיצקלך האלו את הרגישות, ולא פיתחו שום כאבי גב, אבל דווקא לכן חשוב לוודא שהם יתחילו השינה ברגל ימין.
    מזרון טוב, ע"פ מכון התקנים וארגון בטרם, הוא מזרון המתאים במידתו בדיוק למידות הפנימיות של העריסה. עובי המזרון צריך להיות בין 7-15, כדי שיהיה מספיק תומך ורך, ומצד שני לא מידי גבוה, שלא יוכלו ליפול מהעריסה. ציפוי המזרון צריך להיות מבד עמיד לנוזלים, וחסין אש.
    עריסה לתינוקות של יד שרה, זכתה בתו תקן ישראלי, ועונה על כל הצרכים של התינוק והוריו.
    העריסה קומפקטית יחסית, ונכנסת לחדר ההורים בקלות. העריסה מתקפלת כשאינה בשימוש, ויכולה לשוב ליד שרה, ולשמש את התינוק הבא, לא לפני שינקו ויחזקו ויכינו אותה כמו חדש. אין צורך לספר, שזו אינה עריסה להשכרה, אלא עריסה להשאלה! יד שרה משאילה בחינם, משאירים דמי פקדון והוא יוחזר לידיכם כשהציוד חוזר. עריסה לתינוקות של יד שרה - פשוט משתלם!

    אם התינוק שלכם יקרא את זה, הוא בטוח ישתכנע ויישן רגוע... לכם נשאר רק ללמד אותו לקרוא את זה...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה