FSH גבוה AMH נמוך - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם... חדשה בפורום
    משתפת אתכן במצבי האישי בשבועיים האחרונים..
    בת 28. הפסקתי גלויות לפני כ3 חודשים לאחר שימוש של כ-8 שנים. מאז המחזור לא הגיע. פניתי לבדיקות שגרתיות אצל הגניגולוגית, תחילה נשלחתי לעשות בדיקת הריון שיצאה שלילית, וקיבלתי מרשם לדוספטון. לאחר מכן הופנתי לבדיקת אולטרסאונד, שם מבנה ורירית הרחם תקין, ונצפו מס' זקיקים . שחזרתי אליה בטענה שהכדורים לא הביאו את הווסת, הרופאה טענה שכנראה מדובר בשחלות פוליציסטיות, ושאעבור עוד מספר בדיקות. בבדיקת פרופיל הורמונלי התוצאת זיעזעו: (חשוב לציין שהבדיקה בוצעה לא בזמן ווסת, כי לא הגיע):
    E2: 131
    FSF: 95
    LH: 66.5
    PROGESTRONE: 2.1
    PROLACTION: 137
    TESTOSTERONE: 1.4
    לאחר שראתה את התוצאות, אמרה שמדובר בכשל שחלתי, ושכנראה לא אוכל להרות (במילים מעטות)
    לאחר יומיים של בכי ודיכאון עמוק ביקשתי הפניה לבצע שוב FSH ואישור מקופ"ח לבצע בדיקת AMH. הבדיקה בוצעה 18 ימים לאחר הבדיקה הראשונה.
    בבדיקה החוזרת הFSH ירד ל29.3 (לא בזמן וסת)
    וAMH היה 0.01...
    ביום שלישי הקרוב קבעתי תור למומחה פוריות.. אבל למרות שהמשפחה והסביבה מבקשת שאשמור על אופטימיות אני עדיין שקועה במחשבות הכי רעות, ומרגישה שאני חולמת חלום רע שממנו לא מצליחה להתעורר.
    אשמח לשמוע את דעתכן לגבי מסיפורי הצלחה שאתן מכירות או מסיפוריכן האישי, גם לטוב וגם לרע..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה