חופשה בחו״ל בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן:)
    אני ממש רוצה לטוס עם בעלי לחופשה בחול של 3 שבועות. אני אמורה להיות בחודש השביעי בזמן המיועד.. האם יש לכן יעדים מומלצים? אני מפחדת להידבק אך ממש רציתי דרום אמריקה/ מזרח..
1 תגובות
עמוד 1
  • היי לילוש, האם הכוונה ליציאה בתחילת שביעי או בסופו? שימי לב שיש חברות תעופה שלא
    יטיסו אותך בשבועות כאלו וגם כדאי לברר עם ביטוח הנסיעה לחו"ל - לא בטוח שיסכימו לבטח.
    לא מומלץ לדעתי יעדים אקזוטיים מדי - קודם-כל, יש יעדים במזרח ובדרום-אמריקה שצריך להתחסן כדי לטוס לשם ובוודאי לא יחסנו בהריון. הדבר המשמעותי יותר הוא, שאם, חלילה, תיקלעי לבעיה הקשורה בהריון בזמן הטיול, במקומות מרוחקים ואקזוטיים לא תמיד תמצאי מענה רפואי הולם. את צריכה לבחור יעד בו תוכלי לקבל טיפול רפואי ברמה מערבית היה ותצטרכי. כאמור, רוב הביטוחים לא יכסו טיול בשבועות כאלו וכדאי לך קודם-כל לבדוק את זה. חבל לקחת סיכונים מיותרים.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה