כאבי ביוץ ממושכים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אשמח לייעוץ.
    אני לאחר הפסקה של כשנה מגלולות הנקה (סרזט), מאחר ולא יכלתי לקחת גלולות רגילות. מאז המחזור חזר (אחת ל40 ימים +-) כאשר אני מרגישה כאבי ביוץ הנמשכים כמה שעות או חצי יממה מקסימום. כאבי הביוץ האחרון החלו ביום חמישי, ועד היום בבוקר (ראשון) או חצי יממה מקסימום. כאבי הביוץ האחרון החלו ביום חמישי, ועד היום (ראשון) הם נמשכים (3-4 ימים). פעם ראשונה שהכאב כה ממושך. בנוסף הרגשתי מעין נפיחות ואי נוחות בבטן התחתונה . האם סימפטומים שכאלה יכולים להעיד על השתרשות/קליטה? או שיכול להיות שזה פשוט כאבי ביוץ ככל הכאבים.
    תודה מראש על התשובות
1 תגובות
עמוד 1
  • קורה לי עכשיו..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה