מיטה לבת שנתיים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מאוד מתלבטת אם לקנות לקטנה (בת שנתיים) מיטת מעבר או להעביר אותה ישר למיטת ילדים רגילה, ורציתי לשאול אם יש לזה השפעה על תהליך המעבר למיטה חדשה? זאת אומרת, האם מיטות המעבר הקטנות הן יותר ידידותיות לילדה? זה הופך את השינוי לפחות מפחיד? ואם אני בוחרת לה מיטת מעבר מיוחדת כמו מיטת בית שמצאתי פה https://www.housein.co.il/catalog.asp?cat=35 - זה אמור להיות עוד יותר קל או שזה דווקא עלול לבלבל אותה יותר? פשוט עם הגדול היו לי לילות ארוכים של בכי ואפילו חזרנו למיטת התינוק לתקופה כי היה לו קשה המעבר ואני רוצה שהפעם זה יהיה יותר קל... תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • היי, יכולה לומר לך מנסיוני האישי שזה לא כל כך משנה, בני הבכור עבר בגיל שנתיים למיטת מעבר אחותו שקטנה ממנו בשנה וחמישה חודשים, עברה בגיל שנתיים וקצת למיטת ילדים רגילה ולא היה נראה שזה ככ משנה לה, אולי בגלל שכבר הייתה רגילה לגודל המיטה של אחיה שגם כבר הספיק לעבור למיטה רגילה... מדובר לדעתי נטו בשיקול כלכלי. אני חושבת שרצוי לבדוק שהרגלי השינה טובים, יציבים ובריאים, מכיון שלא משנה איך המיטה נראית, כל עוד אין יכולת הירדמות עצמאית, כל עוד אין כלים טובים להירדמות עצמאית אז המעבר למיטה פתוחה הוא מאוד מאתגר. אם את חוששת מהשינוי אז תתחילו בקטן ולאחר מס חודשים תקנו מיטה רגילה. חשוב לא לחזור אחורה, להיות עקביים ולשדר לה רוגע וביטחון. מזמינה אותך לקרוא בעמוד שלי על הנושא. https://www.facebook.com/danagoodnightbaby/posts/2279379379031090?__tn__=K-R
    שיהיה בהצלחה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה