כאבי פרקים באצבעות הידיים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אני בשבוע 31, הריון ראשון ותקין. בשבועיים האחרונים במקביל לבצקת בכפות הידיים והרגליים, החלו לי כאבי פרקים באצבעות הידיים - תחושה כי קשה לעשות אגרוף או תנועות משמעותיות עם האצבעות. התחושה לא נעימה בייחוד בבקרים, ונעשית קלה יותר במהלך היום. הרופא שלי אומר כי הדבר קשור לבצקת. האמנם? אני חוששת לפספס משהו - בקרב חברותיי התלונה אינה נפוצה. מעבר לכך יש את התחושה הרגילה של נימול מדי פעם, יש נרדמת וכיו"ב, לא מציק יותר מדי. אודה לסיועכם.
2 תגובות
עמוד 1
  • כמו שרופאך אומר וצודק, התופעה קשורה בד"כ לבצקת בגפיים. אם לחץ הדם שלך תקין ובדיקת רופאך תקינה (עשוי לבצע בדיקת שתן או בדיקות דם) אזי אין לעניין המון משמעות.
  • הי מצטרפת לשאלה מעלה, סבלתי מאותו דבר במהלך ההריון.
    כעת שבוע אחרי לידה ועדיין כאבים במפרקים של האצבעות בידיים ומפרק היד, במהלך הלילה כשקמה להניק ובבוקר. כמו יד קשה שקשה לפתוח ולסגור.
    מציינת כי הטבעות שלי עדיין לא עולות עליי.
    מה עלי לעשות ? איך מטפלים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה