בן חודש וחצי לילה מתיש! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בן חודש וחצי לילה מתיש ביותר
    משעה 20:00 מנסה להרדים את הבייבי
    נרדם לכמה דקות על הידיים, ניסיתי להעביר אותו והוא התעורר
    לאחר מכן נרדם שוב על הידיים לשעה והתעורר
    אכל, החלפתי לו ולא הצליח לחזור לישון עד השעה 1:00
    החלפות טיטולים, גרפסים, האכלות, נדנודים וכו'.. כלום לא עזר עד שנרדם תוך כדי יניקה.. מה עושים???
1 תגובות
עמוד 1
  • בגיל חודש וחצי תינוקות זקוקים לכל עזרה אפשרית בכדי להירגע ובכדי לישון וזה לגמרי בסדר .
    לאחר שאת מרדימה על הידיים חכי לפחות 20 דקות בכדי לאפשר לו להיכנס לשינה עמוקה, תבחני את תנועות הגוף שלו, במידה והידיים והרגליים רפויות, אין תנועות מציצה בשפתיים אז אפשר להעבירו במהירות לעריסה.
    ברגע שהתינוק שבע, עם חיתול נקי , במידה ולא רגוע חבקי אותו, שימי עלייך, השתמשי בעיטוף ופשוט תתני לו להרגיש אותך. בזמני רגיעה אפשרי לו גם לנסות להירדם בעריסה שלו עם הרבה מגע. פעמים רבות הורים מאוד נלחצים, מנסים כל כך הרבה דרכים להרגיע את התינוק, מנדנדים, הולכים, שרים, מרימים, מורידים, מוציאים לסלון, מחליפים בין אמא לאבא, מנסים עוד ועוד האכלות וזה עשוי להיות "גדול" על התינוק שבסה"כ עייף ורוצה לישון.
    כדאי להשתמש במתו"ק כאשר התינוק לא רגוע, למה הכוונה? מ- מגע ת- תנועה וק- וקול. מרימים על הידיים בתנוחת עירסול, נושמים עמוק בכדי להיות רגועים, זזים עם הרגליים, ההורה זז עם הרגליים, מקפל את הברכיים שלו בתנועות מעלה ומטה וכך התינוק חווה תנועה, כלומר תנועת הנדנוד לא מגיעה מהידיים של ההורה אלא מכל הגוף ואם זה לא עוזר אז מוסיפים גם קול, קול עמוק כמו אההההה או שששש, סוג של "רעש לבן".
    כל זה נעשה בחדר יחסית חשוך.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה