מחזורי שינה קצרים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי שמי מור יהב אני אספר בקצרה על הקטן שלי, בן 3.5 חודשים על הנקה מלאה. ילד מאוד מאוד סקרן מהיום הראשון היה מאוד עירני לא אהב לישון בכלל. בחודש האחרון השתפר מאוד מבחינת השינות יום. הוא ישן שינת בוקר צהריים וערב. ( הרדמה די עצמאית- לא על הידיים ולא עם נדנוד. שמה בעריסה מתקשקש עם עצמו לפעמים באה שוב כדי להביא לו מוצץ וכד׳. ישן כל שינה 45 דקות) הבעיה הכי גדולה- הלילה, ישן שינה ראשונה מ19:30/20:00 לאחר טקס שינה (התעמלות, מקלחת ואוכל) ונרדם עד 23:00 בממוצע לפעמים קם לפני ולפעמים אחרי. ומהרגע שקם מאכילה אותו ולאחר מכן כל שעה שעה וחצי מתעורר שוב (מתקשה מאוד לחבר מחזורי שינה ולכן קם כל סיום מחזור שינה, אני לא ישר מציעה הנקה כי אני יודעת שאם לא עברו שעתיים אז כניראה שלא רעב וזה סתם הפינוק והדרך שלו לחזור לישון)
    עם כל ההבנה של הסיטואציה אני דיי גמורה מעייפות ועובדת עיצות ואשמח מאוד לעזרתך.
    תודה רבה וסליחה על החפירה..??
1 תגובות
עמוד 1
  • היי מור,
    למרות שעניתי לך בפרטי ארשום כאן את תשובתי כדי שגם אימהות אחרות יוכלו להיעזר.
    בגדול ניתן לומר שיקיצות צפופות החל מחלקו השני של הלילה או לקראתו ( החל מ 1:00) יכולות להיות קשורות להשכבה בעייפות יתר.
    מעבר לזה הורמון השינה בגוף של בנך עדיין לא הגיע לרמותיו המקסימליות (יגיע באזור 5 חודשים) ולכן זו סיבה נוספת ליקיצות המרובות.
    סיבות נוספות יכולות להיות:
    -כמובן חוסר יכולת הירדמות עצמאית, הוא מתעורר ומצפה לעזרה שקיבל בתחילת הלילה ( לגמרי הגיוני לגילו ).
    -בטח מצפה לעזרת המוצץ.
    - אולי את ניגשת מהר מדי? תחשבי על זה. ייתכן שיצליח להסתדר בכוחות עצמו.
    - ציפייה למשהו שיקרה- אולי להנקה ולכן כדאי לוודא שאין יקיצות בהן את מנסה להחזיר לישון ולבסוף מניקה כי אז את למעשה מבלבלת אותו וזה יוצר אצלו ציפייה להנקה שתגיע ועד שלא יינק לא יירדם.

    הייתי בודקת כאמור את תזמון ההשכבה בערב.
    וגם תבדקי האם את משכיבה אותו בערב לאחר הורדת הילוך וצמצום בגירויים.

    שיהיה בהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה