הפלה נדחית שבוע 12 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עד לפניי יומיים הייתי האישה הכי מחוייכת ואופטימית ולא רואה אף אחד ממטר אחריי כל האנשים שמסביב איך שהגיבו ששמעו על ההריון שהיה לי (אחריי 4 ילדים) הסביבה לא הגיבה כלכך נורמלי לזה לצערי ?????? אבל באמת שלא היה אכפת לי כל כך התלהבתי אפילו שזה לא היה הריון מתוכנן שמחתי התרגשתי הרגשתי שקיבלתי את המתנה הכי יפה שאפשר לקבל שבוע 6 קצת כאבים הלכתי לעשות אולטרסאונד עובר בסדר דופק בסדר מתפתח טוב...
    אחריי שבועיים שוב אותם כאבים לא ייחסתי חשיבות אמרתי קצת מנוחה הכל יעבור בכל זאת 4 ילדים קטנים העבודה הבית שלא ניגמר כמה שהצלחתתי לנוח נחתי.
    שבוע 12 שוב כאבים אם דימום נכנסתי קצת ללחץ נישארתי ככה יומיים עד שהרגשתי שמשהו לא בסדר ??
    רצתי לרופא וככה זה היה
    תישכבי נעשה בדיקה אין צורך להתפשט אמר נעשה על הבטן שמחתי שכבר לא צריך ויגינלי לא אוהבת את הבדיקה הזו.
    שואל אותי הרופא שוב פעם איזה שבוע אמרת שאת? אמרתי לו 12 ד"ר מחר יש לי שקיפות עורפית הסתכל עליי בהלם מוחלט ואז הרגשתי רע רע רע מאוד ואמר אז בכל זאת תיתפשטי נעשה בדיקה כי משהו לא ברור לי פה כבר קיבלתי סחרחורת הורדתי התחיל את הבדיקה ופשוט אמר פה אין דופק העובר הפסיק להתפתח את צריכה לעבור גרידה גברת ?????????? מה גרידה איזה גרידה למה אין דופק למה הוא לא התפתח דר תבדוק שוב אולי אתה טועה אין מצב אני אחריי 4 לידות תקינות הריונות מהממים היו לי תבדוק שוב בבקשה מימך....
    מסתכל עליי בעצב רב מצטער גברת תיתלבשי ונדבר.
    באותו הרגע כבר לא שמעתי מה שהוא אמר לא הקשבתי למה שהסביר לא ידעתי איפה אני נמצאת חשבתי שאני בחלום בלהות סרט רע שאני צופה בו אין מצב שלי זה יקרה לאאאאאא זה לא יכול להיות.
    וכן לצערי זה קרה לי ולעוד הרבה לפי מה שאני מבינה מכל הכתבות הפוסטים והשיתופים שעושות הרבה בנות אני לא יודעת איך להכיל את הכאב הזה אני לא יודעת איך להתמודד אם זה אני לא מסוגלת מאותו היום להסתכל על עצמי במראה נורא קשה לי נורא כואב לי שלא הצלחתי לישמור את ההריון הזה כמו שרציתי.
    הקרובים אליי אומרים לי יש לך 4 ילדים מהממים בריאים הכל בסדר הכל עובר אבל אני לא יודעת איך להעביר את הכאב את התיסכול את הצער שיושב לי כמו אבן גדולה בלב הייתה לי בטן פצפונת קטנה ויפה שחיכיתי במלוא המרץ שתיגדל עוד ועוד וזה לא קרה מנסה להבין למה ולא מצליחה מנסה להעביר ולא מצליחה מנסה לא לחשוב יותר מדי ולא מצליחה הכאב הוא עצום ומרגישה חנוקה ומתוסכלת בעיקר על עצמי ??????????
2 תגובות
עמוד 1
  • לורין יקרה

    ראשית הכל רוצה לחבק אותך חזק.

    אבדן הריון הוא אבדן ילד לכל דבר מבחינת הוריו.
    גם אם בשבוע מוקדם.
    וכמו בכל חוויית אבדן חשוב להתאבל.
    על הציפיות, על החלומות, על התכניות.
    על הבטן הקטנה שהתחילה לבצבץ.
    ובעיקר על האהבה שגדלה בתוכך מהרגע שגילית.

    במקרים כאלו הסביבה לא תמיד מבינה. ויכולה אף להראות חוסר רגישות. מציעה לך להגן על עצמך מפני זה - ולעטוף את עצמך באנשים תומכים, מבינים ומרגיעים.

    התאבלות היא תהליך, דורש זמן, לעבור כל שלב בקצב שלך.
    אל תאיצי בעצמך, קחי נשימה, תאפשרי לעצמך לחוות את מה שכרגע את עוברת.
    גם להורמונים שהתחילו להיות מופרשים עם הקליטה, ושמשפיעים עליך, יקח זמן לחזור לאיזון.

    המלצתי היא, אם מתאים לך, לעבור תהליך עיבוד בשדה ההריון והלידה.

    משתתפת בצערך,ומאחלת לך שלא תדעו עוד צער
  • היי יקרה,
    מבינה לליבך מאוד וכואבת את כאבך.
    אכן לא פשוט לחוות אובדן של חיים שגדלו בתוכך.
    לצערי חוויתי את זה בדיוק בשבוע 12 לפני כשנה וחצי.
    שנה ניסיתי להכנס להריון ראשון וסוף נקלטתי באופן ספונטני. הייתי מאושרת ובהודיה גדולה לקדוש ברוך הוא. היה דופק הכל נראה היה מושלם ואז בשבוע 11 ו-4 ימים דימום לא צפוי. בבדיקה אין דופק והעובר הפסיק להתפתח. הופנתי להפסקת הריון ולא האמנתי.
    גם אף אחד לא הבין אותי שהרי זה הריון כה צעיר.
    אפילו בעלי לאחר שהכאב הפיזי הסתיים הסתכל קדימה אבל אני לא יכולתי.
    זה אובדן וזה כואב ואף אחד לא מבין. זו היתה תקופה מאתגרת.
    לאחר 4 חודשים נקלטתי והיום יש לי תינוקת מתוקה בת 3 חודשים.
    לעולם אזכור את ההריון הראשון ההוא שיסתיים לפני הזמן אבל בזכותו, התבגרתי, התחזקתי, צמחתי.
    נסי לחוות את הכאב וללמוד ממנו ובעזרת השם הטוב תחבקי בקרוב תינוק שיהיה אח לארבעת המופלאים שלך
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה