איחור במחזור- אשמח ממש לעזרתכן!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי בנות
    אני משתגעת!!! אז ככה ממש בקצרה אני אחרי 11 טיפולי הפריה ללא הצלחה.. החודש ( פברואר) החלטנו על הפסקה.. אבל ניסינו טבעי מכיוון שאנחנו מוגדרים כלא מוסברים.. מחזור אחרון 25/1 ( לאחר טיפול הפריה שכשל) מציינת שתמיד היו מחזורים סדירים 25-30 יום גם בטיפולים. בדכ כשאני מבייצת יש לי הפרשה שקופה והרבה, הפעם שמתי לב שלא היה( או שהיה ממש טיפה) ובגלל זה גם לא בדקתי ביוץ פשוט ניסינו .. מה שיהיה.. מאז אני כבר 38 יום ללא מחזור.. ביום שישי 28/2 עשיתי 2 בדיקות ויצא שלילי.. מרגישה כאבי בטן תחתונה ממש קלים בדומה למחזור אבל קצת שונה.. ( כמו לחץ כזה..) חוץ מזה עוד דברים כמו ריחות.. אבל נראה לי כבר אני מתחילה לדמיין...בנוסף יש לי עכשיו כל הזמן הפרשה בדומה לביוץ.. לא מסוגלת לעשות עוד בדיקה ומפחדת ממש מבדיקת דם.. ממש השתגעתי.. אולי הגוף שלי קרס והפסקתי לבייץ? כבר לא יודעת מה לחשוב..אשמח להרגעה כלשהי ומה היתן עושות במקומי?
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום לך,
    קודם כל אני מאחלת לך שתיהיי בהריון ושתזכי לנחת מכל הטיפולים הדיי מאיישים ..
    אבל ,
    אסור להרים ידיים וצריך לזכור שהכל בשביל המטרה.
    בקשר למה שכתבת , יכול להיות שזה מעודף תרופות והורמונים אז הגוף פחות "מתפקד" כמו מבעבר , ובגלל זה יש לך איחור וכאבים .. אני ממליצה לך על בדיקת דם שזה הכי אמין שיש ומחזיקה לך אצבעות שתיתבשרי על הריון בדרך . אמן . ובהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה