ריבוי מי שפיר בשבוע 34 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אבחנו לי AFI 27 ריבוי מי שפיר בשבוע 34. אומר משהו לממשהי? הרופא שלח אותי לאבחון סכרת, אך לא חייב לעשות סקירה שלישית. בכל זאת נתן לי הפניה. אני פוחדת דיי עשיתי הכל סקירות מי שפיר ציפ גנטי הכל יצא תקין עכשיו זה בא. נמאס לי מהבדיקות ואני כבר בשבוע 34! מישהי עברה את זה? תרגיעו אותי
1 תגובות
עמוד 1
  • AFI 27 זה אכן ריבוי, אבל עדיין נחשב לריבוי קל. כדאי לעשות את בדיקת הסכרת ואם עשית את כל הבדיקות שכתבת, זה נראה מספיק... זה די שכיח וברמה כזו עדיין אין מה להתרגש. אבל יתכן שזה נובע מסכרת הריונית וכדאי לבדוק את זה. בוודאי תתבקשי להיות במעקב יותר צמוד לגבי המים אבל זה בינתיים מעט גבוה אבל לא מאד. מקווה שלא יהיה שינוי משמעותי בשבועות הקרובים ועד אז כבר תתקרבי ללידה ויהיה בסדר !!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה