תוסף פרנטל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מי יכולה לשפוך עליו קצת אור?
    למה זה יעיל?
    מתי וכמה לוקחים?
    צריך מרשם?
2 תגובות
עמוד 1
  • בהריון יש דרישה מוגברת לויטמינים ומינרלים (כתוצאה משינויים במטבוליזם של האם במהלך ההריון, אגירה של ויטמינים ומינרלים מסוימים בשיליה,בשק החלמון, ברקמות העובר ובגלל העובר המתפתח). לכן יש צורך בהקפדה על תזונה מאוזנת ובנוסף משרד הבריאות ממליץ על נטילה של מספר תוספי תזונה:
    ברזל- 30 מ"ג מתום החודש השלישי ועד 6 שבועות לאחר הילדה.
    יוד- 150-250 מקירוגרם לפחות חודש לפני שהאישה מחליטה להרות ובמשך כל תקופת ההריון.
    ויטמין D - בכל תקופת ההריון 200-400U.
    חומצה פולית - לפחות חודש ימים טרם הכניסה להריון ובמהלך שלושת החודשים הראשונים להריון (ואפילו עד סוף ההריון) - למעט מקרים מסוימים המצריכים נטילה של 5 מ"ג ביום.

    כמובן שבמקרים מסוימים ידרשו מינונים גבוהים יותר של הנ"ל או ויטמינים/מינרלים נוספים, למשל נשים צמחוניות, נשים הסובלות מהקאות מרובות וכדומה. כל זאת בהתאם להמלצה פרטנית של רופא.

    פרנטל הוא למעשה תכשיר של מולטיויטמין לנשים בהריון המכיל את כל הנ"ל ועוד ויטמינים נוספים. אין הנחייה גורפת ליטול דווקא את הפרנטל, אך כיוון שהוא מכיל את התוספים שציינתי במינונים המומלצים ע"י משרד הבריאות מאוד מקובל ליטול את הפרנטל במהלך ההריון.
    קיימים תכשירים של פרנטל של חברות שונות. ניתן לרכוש את הפרנטל ללא מרשם, אך מרשם מקנה הנחה ברכישת פרנטל של חברת מנון (הנמכר בתוך בית המרקחת ע"י רוקח/ת).

    אריאלה שמואלי, רוקחת קלינית, בוגרת תואר ראשון ברוקחות מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בעלת ניסיון כרוקחת קהילתית בבית מרקחת. כיום עובדת בתור רוקחת קלינית בקופת-חולים ובשלבי סיום של תיזה לקבלת תואר ד"ר ברוקחות קלינית מטעם האוניברסיטה העברית.
  • היי גילי,
    פרנטל הוא אכן תוסף מומלץ להריון. ברוב המקרים, גם תזונה בריאה ומאוזנת אינה מספיקה כדי לשמור על רמות ברזל וויטמינים וכדי לא להכנס למחסור (הרבה פעמים מתחיל להסתמן מחסור בברזל לקראת שבועות מתקדמים יותר) כדאי לתמוך בגוף עם תוספות כגון פרנטל.
    לגבי סוג התוסף המתאים לך, מינונים וכו' - יש להתייעץ עם הרופא המטפל וכמו בכל דבר בהריון, לא מומלץ ליטול כלום בלי הוראת רופא. בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה