תחושות שונות בין הריונות וביוץ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • האם מישהי חוותה הריונות מאותו המין והיו לה תסמינים שונים?

    נגיד הריון 1 עם בן ללא בחילות הריון אחר עם בן עם בחילות..

    הריון 1 עם בת בטן גבוהה , הריון אחר עם בת בטן נמוכה...

    בנוסף, המחזורים שלי מאוד סדירים והפעם הביוץ הקדים להגיע (אני יודעת לפי כאבי ביוץ). אחרי שחקרתי קצת באינטרנט על יום הביוץ היה כתוב שבזמן הביוץ צוואר הרחם עמוק ופחות נוקשה.
    יום אחרי שהרגשתי את הכאבים צוואר הרחם עדיין היה פחות נוקשה ועמוק אך הייתי עם בעלי רק ביום שהרגשתי את הכאבים ולא ביום שלאחריו.
    הביצית חיה כ-24-72 בגוף האישה. האם יכול להיות שנקלטתי ביום שהייתי עם בעלי כשהרגשתי את הכאבים וצוואר הרחם יום למחרת לא נסגר כי הביוץ לא הסתיים?

    תודה לכן!!
1 תגובות
עמוד 1
  • הריונית יקרה

    כל הריון הוא שונה. כל לידה שונה.
    בין נשים ההבדלים ניכרים. אך גם אישה תחווה בעצמה שוני בין ההריונות והלידות שלה.
    כל הסממנים האלו הם לא מדעיים. עם זאת, ידוע שיש שוני הורמונלי כשמדובר בעובר סכר או עובר נקבה, וזה עלול להשפיע על ההרגשה הכללית.

    מבחינת ביוץ והפריה. גם הזרעונים אמנם מעטים חיים עד 48, אפילו 72 שעות. אז ההפריה לא בהכרח מתרחשת באותו יום של קיום היחסים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה