הזרעה ראשונה. הצילווו - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היוש לכולן. לבעלי יש ספירת זרע נמוכה, לא ממש גרועה אבל מספיק לא טובה בכדי שרופא נשים יגיד לי להתחיל טיפולי פריון. עשיתי הזרעה ראשונה שהייתה לא נעימה בעליל ואני אמורה לקבל מחזור ביום רביעי, המתח והחרדה פשוט גומרים. יום אחרי ההזרעה לא הפסקתי לבכות בהיסטריה כל היום.. גומר אותי שיש נשים שנכנסות להריון בקלות או בלי להתכוון בכלל ושיש נשים שזה קשה להן ולוקח המון זמן... אני מנסה להישאר אופטימית אבל גם בעלי לא מקל עליי בעניין הזה. הוא נכנס לדיכאון יותר ממני כשאני מקבלת וסת וגם אני מרחמת עליו כי כביכול ה"אשמה" היא עליו, והוא גם בן 35 ולחוץ כבר שזה יקרה לנו... אני מתחת ל30 לצורך העניין. חוץ מאחותי לא שיתפתי אף אחד בתהליך הזה ואני פשוט בלחץ מטורף ופאניקה שאני אצטרך לעבור עוד הזרעות או שאני אצטרך להגיע להפריות. יש עוד מישהי בכזה מצב? ויש מישהי שתעודד אותי ותגיד שנכנסה להריון מהזרעה ראשונה?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה