ריבוי עוברים בהזרעה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן !
    האם מישהי מבינה מה זה אומר ריבוי זקיקים ? עברתי סבב של זריקות ובאולטרסאונד האחרון היו לי 3 זקיקים בגודל פוטנציאלי אך הרופא סירב לעשות את ההזרעה בשל ריבוי עוברים.....הרגשתי כעס ותסכול , כאילו כל החודש לשווא
    לצורך העניין , הבעיה היא בזרע ולא בי ....האם עדיין ניתן להיכנס להריון בדרך טבעית אחרי הזריקות ?
    אני דיברתי עם הרבה נשים שעוברו את התהליך ....זה דורש כל כך המון והרבה לחץ נפשי....לחץ נפשי כשאת צריכה להיות רגועה....איך?!

1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה

    ריבוי זקיקים (3 ומעלה) בטיפולי פוריות זה בהחלט מצב מתסכל, גם את הרופא וגם את המטופלים.
    מצד שני עדיף להימנע מהריון בחודש הזה מאחר שבטיפול זה (להבדיל מ-IVF) אין שליטה על מספר העוברים, והריון שלישיה משמעותו סיכון משמעותי מאד ללידה מוקדמת עם משמעויותיה שיכולות להיות קשור לילודים, או צורך בהפחתת אחד העוברים, פעולה שמסכנת מעט את כל ההריון.
    בטיפול הבא הרופא אמור לקבוע מינון נמוך יותר.

    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה