יש לי ילד בן שנה ו3 שמאוד קשה לי לתרגל לו שינה מסו - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, יש לי ילד בן שנה ו3 שמאוד קשה לי לתרגל לו שינה מסודרת. אני איתו בבית ובגלל שהוא לא ישן בלילה(קם כמעט 2-3 פעמים בלילה) הוא משלים את השינה בבוקר ומתעורר ב11 בערך ואז נרדם ב3/4 בצהריים לשעתיים בערך, ואז בלילה נרדם ב9/10/11 אין לו שעה קבועה.
    בגלל חוסר השינה שלי בלילה מאוד קשה לי לקבוע לו סדר כי אני משלימה איתו את השינה בבוקר. (יש לי גם ילד בן 4 חודשים שגם סובל מזה כי הוא מפריע לי לקבוע לו סדר שינה)
1 תגובות
עמוד 1
  • היי אורלי,

    אתחיל מכך שחשוב לציין שבגיל שנה ו 3 חודשים זה עדיין הגיוני לישון 2 שנות יום, יש פעוטות שגם בגיל שנה וחמישה חודשים זקוקים לשנת הבוקר שלהם.

    כמה זמן נמשכת שנת הבוקר בדרכ?

    אני מאוד מבינה את הקושי בשל רמת העייפות שלך אך חשוב לשנס מותניים ולסגל לבנך הרגלי שינה בריאים ורוטינת שינה קבועה.
    רוטינת שינה קבועה בערב היא חשובה, גם אם בנך ישן בצהריים במשך שעתיים ומתעורר ב 16:00, אין סיבה שיירדם ב 23:00.
    חשוב לבחון את התמונה הכללית, כיצד נרדם במשך היום, כיצד נרדם לשנת הלילה, היכן ישן, מה קורה ביקיצות בלילה ועוד בכדי לשפר את המצב הקיים... מוזמנת לפרט.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה