משכחי כאבים והורדת חום בגיל 4 חודשים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • איזה משכחי כאבים והורדת חום אני יכולה לתת לתינוק בגיל 4 חודשים?
    סירופ?? נר??
    מותר לשלב??
1 תגובות
עמוד 1
  • בילד ללא מחלות רקע מומלץ לשקול טיפול בחום מעל 40 מעלות צלזיוס או מעל 38.5 כאשר הילד אינו חש בטוב והחום מפריע לילד וכרוך בתסמינים כגון חוסר מנוחה, אי שקט, כאבי ראש, צמרמורת או כאבי שרירים.
    בגיל 4 חודשים ניתן לטפל רק בתכשירים המכילים פראצטמול- אקמולי (רגיל או פורטה), נובימול או אקמולי נרות. המינון נקבע לפי משקל הילד. ניתן לתת מנה של נר או מנה דרך הפה כל 4-6 שעות מקסימום 5 מנות ביממה.
    תכשירים המכילים איבופרופן (נורופן סירופ או נרות, אדויל או אייבו) ניתן לתת ללא מרשם רופא רק מעל גיל חצי שנה. המינון גם כן נקבע לפי משקל הילד. ניתן לתת מנה של נר או מנה דרך הפה כל 6-8 שעות מקסימום 40 מ"ג לק"ג ביממה.
    שילוב או מתן לסירוגין של שתי התרופות אמנם יעיל מעט יותר אך קיים חשש לטעויות ולכן אינו מומלץ אלא במקרים מיוחדים וע"פ המלצת רופא.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה