תינוק שישן מעט שעות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • יש לי תינוק בן חודשיים. היה אוכל נוטרילון כל 3 שעות, לא היה לו טוב עברנו למטרנה מיוחדת, שאותה מבקש כל שעתיים. מאז לא מצליח לישון ביום, ישן במקסימום חצי שעה, אולי פעמיים במהלך היום וגם בלילה קם כל שעתיים ומבקש אוכל. עד שאני מרדימה מתעורר שוב רעב, כי עברו שעתיים. בגלל שהייתה לו בעיית גזים קשה לא עבדנו על סדר יום. מה יכול לעזור?
2 תגובות
עמוד 1
  • אבקש להתייחס לזה שישן מעט ביום, בעיקר שינה של 20 דק', כפעמיים במהלך היום. היום עזר לו העיטוף שעושים לתינוקות רכים, השאלה עדד איזה גיל אפשר להמשיך עם זה
  • היי ליאור, סליחה על הדיליי בתגובה זה התפספס לי.

    את בהחלט יכולה להשתמש בעיטוף, במיוחד אם ראית שזה כבר עזר לו. העיטוף מומלץ עד בערך גיל 3 חודשים. שימי לב להשכיב אך ורק על הגב.

    בנך לצערי לא ישן מספיק במהלך היום.
    ראשית אני מציעה להתייעץ עם רופא הילדים בנוגע לתמ"ל שהוא אוכל.
    בדקי שהוא אוכל כמות שמתאימה לו, הוא לא אמור להיות רעב כל שעתיים במהלך היום לתמ"ל.
    האם בעיית הגזים הקשה עברה?
    בכדי שתינוק ישן טוב יש לוודא שהוא שבע, שאין לו כאבי בטן, שלא מפריע לו שום דבר וייתכן שמשהו מציק ולו ובגלל זה ממש קשה לו לישון מעבר לחצי שעה גג...

    בגזרת השינה- ניתן לעשות מס דברים:
    1. כאמור עיטוף.
    2. בנך בגיל שזקוק להרבה עזרה בכדי לישון- הקפידי על הרדמה יזומה ברגע שאת רואה סימני עייפות ראשוניים- גבות ורודות, פיהוק, בהייה,הזזת ראש מצד לצד, בהמשך גירוד עיניים, משיכת אוזניים. אל תעברי את השעה- שעה וחצי של ערות משינה לשינה.
    3. ברגע שאת מזהה שעייף התחילי בהרדמה לא משנה כיצד- ידיים, תנועה, מגע אך לפני כן הקפידי לוודא שכמובן שבע והוציא גרעפס.
    4. הקפדה על טקסון הכנה לשינה- הקפידי על 3-4 פעולות קבועות לפני שאת מתחילה בתהליך ההרדמה זה יעזור לו להבין שהגיע הזמן לישון, תאמרי לו גם שהוא הולך לישון ושכיף לו.
    5. את ההרדמה עצמה בצעי בחדר שינה חשוך ושקט.
    6. במידה ואת בוחרת להרדימו על הידיים ולהעבירו לעריסה עשי זאת רק לאחר שישן לפחות 22 דקות בכדי שייכנס לשינה עמוקה יותר. העבירי אותו לאחר שאת רואה שהוא ממש רגוע, שאין תנועות מציצה בשפתיים, שאין תנועות בגלגלי העיניים, שהידיים והרגליים שלו רפויות ואז לאחר שכל התנאים האלו מולאו תעבירי אותו מהר לעריסה, ייתכן בהחלט שיפקח עיניים באותם רגעים המשיכי להניח עליו מגע ואל תדברי איתו.

    בהצלחה,

    דנה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה