וסת לאחר דימום לאחר החזרה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    אני עשיתי שאיבת ביציות ונשאבו 15 ביציות. לאחר כ6 ימים הוחזר עובר בלסטוציסט אחד. לאחר כשבוע בעודי לוקחת כל הזמן ללא הפסקה את התמיכה מהשאיבה ( כדור אחד אסטרופם וכדור אחד אנדומטרין וגינלי שניהם בוקר וערב) החל דימום שהתגבר והתגבר עד כדי וסת רציפה ואפילו יותר מבד"כ. התייעצתי עם בית החולים הזמינו אותי לבצע בדיקות דם של המדדים- אסטרדיול וכו וגם בדיקת ביטא וזה רק כעבור שבוע. הרופאה טענה שזה לא מחזור ובינתיים הוסיפה לי כדור דופסטון בוקר וערב. הביטא יצאה שלילית אבל אמרו לי לחכות עוד שבוע כי רק אחרי שבועיים מההחזרה ניתן לדעת בוודאות. לגבי האסטרדיול הם אמרו שהוא יצא ממש גבוה 26/27 ולא יכול להיות שזה מחזור... בכל מקרה כעבור עוד שבוע שאני עדיין לוקחת את התמיכה עשיתי שוב בדיקת ביטא שיצאה שלילית ואסטרדיול שיצא גבוה . הפסקתי את התמיכה בהוראת בית החולים וחיכיתי לקבל מחזור ועדיין לא קיבלתי לאחר הפסקת התמיכה. מה זה יכול להיות? איך קיבלתי מחזור עם תמיכה ואסטרדיול כל כך גבוה? כרגע עדיין לא קיבלתי מחזור ואני כבר שבועיים אחרי התאריך שלי מה לדעתך זה יכול להיות? האם ייתכן שמשהו "נדפק" בעקבות הדימום הזה?
    תודה רבה.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה.

    דימום מופיע בד״כ מתמיכה הורמונלית לא מספקת או ירידה באחד ההורמונים- אסטרוגן או פרוגסטרון, למרות תמיכה בשני.
    זה לא גורם לנזק.
    בטיפול הבא יש לחזק את התמיכה.
    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה