התעוררויות מרובות אצל בת חצי שנה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הבת שלי בת חצי שנה, מתעוררת כ5-6 פעמים בלילה בבכי עד שמביאים מוצץ ואז נרדמת. לשנת הלילה נרדמת עם מוצץ ולא קמה לאוכל עד הבוקר.
    במהלך היום ישנה בבוקר כשעה וחצי ובצהריים שעה וחצי- שעתיים.
    האם יש דרך שתישן לילה שלם? האם זה נכון להחזיר לה מוצץ כל פעם או שיש דרך אחרת ללמד אותה להירדם ללא בכי כאשר מתעוררת?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי,

    סליחה על העיכוב בתשובה, חזרתי מחופשה משפחתית.

    ניכר שביתך פיתחה תלות בהכנסת המוצץ לפה, מוצץ הוא מבורך כי הוא מרגיע אך מוצץ במהרה יכול להפוך לגורם תלות וחשוב לדעת שכל עוד קיימת ציפייה לעזרה עם המוצץ באמצעות שימת המוצץ בפה או ביד אז מדובר כאן על תלות לכל דבר ועניין ולכן חשוב להתחיל ללמד אותה לקחת מוצצים בצורה עצמאית.

    אז איך עושים זאת?

    ראשית חשוב לציין שמגיל 3.5 חודשים תינוקות מסוגלים, מבחינה פיזיולוגית, לקחת את המוצץ ולשים בפה אבל צריך ללמדם לעשות זאת.

    הנה הוראות פשוטות, מבטיחה לכם שאם תקפידו ותתמידו תהיו מופתעים לגלות שהתינוקת שלכם ממש מסוגלת להכניס מוצץ לפה בכוחות עצמה.
    הכי חשוב לכבד את הילדה שלכם ולא "לתקוע" לה מוצץ בפה... אני רואה בתקיעת מוצץ בפה פעולה לא כל כך מכבדת....

    מה זה דורש? אימון ואמונה שזה יכול להצליח....

    1. בכל השכבה קחו 2-3 מוצצים ושימו בפינה קבועה במיטה. אמרו לה לפני כל השכבה "יש לך כאן מוצצים, אם את רוצה את יכולה לקחת". בצורה הזו הילדה עדיין לא יודעת לקחת לבד את המוצץ אבל היא כן מתחילה להבין היכן המוצצים נמצאים.

    2. למדו את התינוקת לקחת את המוצץ בזמן ערות. תגישו לה את המוצץ. תפזרו על משטח הפעילות מוצצים ותדאגו שתהיה אקטיבית ותיקח מהיד שלכם. אם יש צורך תעזרו לה לכוון את המוצץ לכיוון הפה וככה תתרגלו איתה כמה שיותר כדי שתוכל להעביר את הפעולה הזו גם ללילה.

    3. אחרי שראיתם שבמהלך הערות התינוקת יודעת לקחת את המוצץ אז עוברים לעשות זאת גם בהשכבה. בכל השכבה אתם מציעים לתינוקת את המוצץ מהיד שלכם ולא מכניסים לה לפה ישירות והיא בעצמו לוקחת את המוצץ ומכניסה לפה. באמצע הלילה המשיכו לשים לה בפה.

    4. אחרי שראיתם שהתינוקת יודעת לקחת את המוצץ מהיד שלכם גם בזמן הערות וגם בהשכבה הראשונית, תבקשו לקחת מהיד שלכם גם באמצע הלילה ובכל יקיצה תגישו לה את המוצץ והיא תיקח מכם ויכניס לפה. זאת אומרת שמרגע זה אתם יותר לא מכניסים לה לפה את המוצץ. תמיד מציעים.

    5. אחרי שראיתם שהתינוקת שלכם יודעת לקחת את המוצץ מהיד שלכם כל הזמן, בשעות הערות, בהשכבה, באמצע הלילה, תבקשו ממנה לקחת את המוצץ מהמיטה. תאמרו לה " יש לך כאן מוצץ את יכולה לקחת לבד" ונצפה שתיקח בעצמה. בהתחלה נעשה זאת רק בהשכבה ולאחר שנראה ששולטת בהשכבה נעביר את זה ללילה ומאותו רגע התינוקת שלכם יודעת לקחת מוצץ בכוחות עצמה. זה צריך לקחת מספר ימים.

    אני יודעת שכאשר מאוד עייפים ויודעים שהילדה שלכם יכולה לחזור לישון מאוד מהר ע"י עזרה בהכנסת המוצץ לפה או אפילו על ידי שימת המוצץ ביד אז הפיתוי הוא מאוד גדול אבל תזכרו שאתם לא מנסים שהיא תירדם מהר אתם מנסים שתירדם נכון כדי שבפעם הבאה תדע להסתדר בכוחות עצמה ולכן אני ממליצה לכם להיות מאוד נחושים ועקביים ואתם תראו שהתוצאות לא יאחרו לבוא.

    בהצלחה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה