חדשה ומתוסכלת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    לקח לי הרבה זמן להבין שאני פשוט צריכה לפרוק קצת מול קהילה שאולי באמת תבין. ולא עוד איזה איחול מיותר של חברה : "בפעם הבאה זה יצליח", "את חזקה, קטן עלייך", "יש לך סביבה תומכת, בעל תומך, יהיה טוב" וכל המשפטים האלו. כאן אולי יקראו נשים, שבאמת עוברות בצורה כזאת או אחרת את מה שעובר עלי, נשים שבאמת מבינות, לא שופטות שלא מכירות אותי באופן אישי אך כלכך מכירות את ההרגשה של הכאב והסבל.
    בקצרה, אני בת 31,
    השגתי הריון טבעי לפני כ 4 שנים לאחר מעל שנה של נסיונות, שבוע 9 עברתי הפלה בכדורים בגלל שהעובר לא התפתח, לאחר מכן גרידה, היסטרוסקופיה, לאחר מכן סיבוכים של הדבקויות ברחם. עוד שנתיים וחצי של חיפושי פתרון. עד שמצאתי את האליל שלי ד"ר חן גולדשמיט שהציל לי את הרחם ופתר אותי מסיוט ההדבקויות. לאחר עוד כמעט חצי שנה של נסיונות הבנו שלא יקרה לבד. בדיקות זרע לא היו אופטימיות גם כן, פנינו לפרופ' דירנפלד והינה אחרי הזרעה 1 ועוד 3 החזרות ללא הצלחה אני כאן,
    מתוסכלת, מצוברחת, עצבנית, חסרת מנוחה...
    נשאר לי עוד ניסיון 1 של החזרה של קפואים. אם לא, שוב פעם הכל מהתחלה :(
    מה גם הרירית שלי לא עולה מעל 6.3 מ"מ.
    האם יש לכן עצות בנושא עיבוי הרירית?
    סלק הוא חלק מהתפריט שלי, עושה דיקור סיני ברקע. משתדלת לשמור על תזונה בריאה של מזונות חמים. וכמובן נוטלת את ההורמון שאמור לעבות קצת. הרופאה חושבת שזה מה שהרחם שלי יודעת ליצור וזהו. מה דעתכן?
    זהו, מחכה למחזור אחרי התוצאה השלילית שקיבלתי שלשלום...עוד סבב. משתדלת להיות אופטימית. אך ממש מרוקנת :(
2 תגובות
עמוד 1
  • היי אין לי ממש עצה טובה לתת. אבל אשמח לדעת איך את מתקדמת..

    אגב אני אחרי הזרעה 2, מחכה לבטא ביום שני ואף אחד לא יודע על כל מה שאני עוברת בדיוק מהסיבות שתיארת
  • מבינה אותך מאוד.
    פשוט קשה בטירוף כל התהליך ואפילו דיי מייאש.
    אני אחרי 2 הזרעות שנכשלו, הפריה אחת שנכשלה. ועכשיו אני אחרי החזרת עובר בן 5 שכנראה גם לא צלח... ( עשיתי בדיקה ביתית שלילית- מחר בדיקת דם)
    נמאס לי כבר לראות את השלילי הזה ולא מבינה מה אני עושה לא נכון. אני בת 30 ועברתי הריון טבעי שנגמר בהפלה בחודש חמישי לצערי עקב ירידת מים לא מוסברת.
    לא יודעת אם זה חצי נחמה לדעת שיש עוד כמוני שעוברת תהליך דומה ואני לא לבד...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה