מחזור או השתרשות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי ב21.3 קיבלתי מחזור ולמחרת אני ובעלי קיימנו יחסים והוא גמר בפנים ( מאז היו עוד כמה פעמים ) היו את כל התסמינים עשיתי בדיקת הריון שיצאה שלילי והיום (19.4) הופיע דימום יכול להיות שזה מחזור רגיל או השתרשות ?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי ליז,
    מתי עשית בדיקת הריון? זה יכול להיות גם מחזור וגם השתרשות - לפי התאריכים.
    האם הדימום קל והפסיק או שהוא כמו מחזור רגיל? האם יש כאבי מחזור? בהשתרשות זה בדרך כלל דימום קל שעובר מהר, ללא כאבים. אבל תלוי כי לא כולנו חוות מחזור בצורה זהה... אני ממליצה לך לחזור על בדיקת ההריון בעוד כשבוע, או, כדי להיות בטוחה - לעשות בדיקת דם. בכל מקרה, אני מאחלת לך שתהיה התוצאה לה את מקווה - וחג שמח !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה