אחרי 2 גרידות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בהריון הראשון שלי היה לי שק ללא עובר ועברתי גרידה בשבוע 9. לאחר חודש נטלתי שוב הפעם יש דופק רק שתוצאת הניפט מראה שיש טריפלואידיה 69 כרומוזומים. לצערי שוב עברתי גרידה אתמול בשבוע 12.
    סך הכל בת 28 ללא מחלות לא לי ולא לבעלי. היינו אצל גנטיקאי והוא טוען שזה פשוט עניין של חוסר מזל כי הבעייה שיש לעובר לא קשורה אלינו אלה משהו שלא הצליח להתחבר.
    כמובן שאנחנו נלך שבוע הבא לבדיקות גנטיות מורחבות.
    השאלה שלי מה עלי לעשות עוד מבחינת הבדיקות? מרגיש לי שכולם אומרים לי שזו לא אשמתי ובפעם הבאה בטוח שיהיה בסדר , מה ששמעתי בפעם הקודמת ולא צלח. קראתי על בלוטת התריס, האם יש בדיקות נוספות שעלי לעבור לפני שאני מנסה שוב להיכנס להריון? לא בא לי לעבור 3 הפלות חס וחלילה ורק אז יתחילו לבדוק אותי. פשוט נפשית כבר יותר מדי קשה ולא יכולה לדמיין שוב מצב כזה גרידה נוספת.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה