סידורי שינה בימי החג - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הבת שלי בת שלוש ורגילה לישון צהריים, בימי החג קצת קשה לשמור על שעות השינה כי אנחנו בנסיעות, מארחים ומתארחים. כך למשל אתמול קרה שהיא נרדמה בנסיעה לחצי שעה ולאחר מכן לא רצתה לחזור לישון כי היתה המולה כשהגענו ובערב היה קרנבל סביב השינה, אני יכולה להסתדר עם עם הימים האלה איך שהוא אבל אני חוששת מימי החזרה לשיגרה, שלא יהיה לה קשה להירדם בגן.
    מה עושים?

    תודה לעונות (:
1 תגובות
עמוד 1
  • היי אדווה, סליחה על האיחור במענה, חזרתי מחופשה משפחתית.

    אני מאמינה שגם בגיל 3 ילדים עדיין זקוקים לשנת צהריים, ביתך תחזור לשגרה, תראה שכל הילדים ישנים וגם היא תישן, ייתכן שבימים הראשונים יהיה לה קצת יותר קשה אבל אני באמת מאמינה שהעייפות והשגרה יעשו את שלהן.

    בנוגע למה שקרה לכם בחג, ידוע שהתעוררות לאחר שינה של חצי שעה בלבד גוררת קושי לחזור לישון ובטח אם נרדמה מחוץ למיטה, סביר להניח שגם כל ההמולה ליבתה את הקושי ובערב היא כבר הייתה באובר עייפות וגם למודת ניסיון שלילי בעקבות הוויתור שהיה בצהריים ולכן ההצעה שלי היא כזו: במידה ואתם יוצאים מהבית ואתם יודעים ששנת הצהריים לא תוכל להיות במיטה אז תדאגו "להלביש" את שנת הצהריים על נסיעה ברכב או בעת טיול בטיולון, עליכם לדאוג מראש לפיתרון חלופי ולא להשאיר את זה תלוי באוויר אחרת תצטרכו להתמודד עם פעוטה עייפה וזה לא נעים.
    במידה והילדה נרדמה הימנעו מלנסות להעביר אותה למיטה כי זה מעלה את הסיכוי להתעוררות. במידה ואין ברירה אז חכו לפחות 30 דקות לפני שאתם מנסים להעביר אותה כך היא כבר תיכנס לשינה עמוקה והסיכוי להתעוררות יפחת... במידה והיא בכל זאת מתעוררת ואתם מעוניינים לנסות להחזירה לישון אני מציעה להיות מאוד חזקים ולא לוותר כי הוויתור גורר בעקבותיו למידה שלילית.... אם הילדה באמת עייפה אז היא תירדם, זה פשוט ייקח יותר זמן...
    במידה ואתם לא בטוחים שאתם יכולים לעמוד בזה פשוט וותרו בצורה מהירה ותחזרו לפעילות יותר רגועה...
    בכל מקרה, במידה והיא לא ישנה שנת צהריים טובה או מוותרת עליה בעקבות היציאה מהשגרה עליכם לדאוג להשכבה מוקדמת לשנת הלילה, כבר באזור השעה 18:00/18:30 גג כדי למנוע השכבה בעייפות יתר.

    מקווה שעזרתי.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה