כבר חצי שנה בערך שאני בקבלת הורמונים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • כבר חצי שנה בערך שאני בקבלת הורמונים, התחלתי עם אסטרופם ואיקוקלמין, עברתי לזריקות גונל ובכל המקרים גם אוביטרל ועכשיו גם קירנון.
    רצה לבדיקות, מעקבים ולפני כשבוע פעם שניה שעשינו הזרעה.
    ההורמונים עושים לי רע, הלחץ בשבועיים מהביוץ עד המחזור /בדיקת ההריון מורטי עצבים ובטח לא עוזר והאכזבה כל פעם מפילה מחדש.
    לא סיפרנו למשפחות שאנחנו בטיפולים, יש להם מספיק משלהם, לא רצינו לבאס ולהפיל עליהם עוד משהו.
    בעצם לא סיפרנו כמעט לאף אחד, רק 2 חברות טובות שלי יודעות אבל הן, לפחות אחת מהן, מהזן שהבעל רק מסתכל לכיוונה והיא נקלטת אז היא לא ממש מבינה.
    בעבודה וגם המשפחה מן הסתם, לא מבינים למה פתאום אני המון רצה לבדיקות או צריכה להגיע לקופ"ח או בכלל יותר מידי מאחרת או צריכה לצאת מוקדם ולמה יום בחודש בקושי מתפקדת.
    אז כפי שכבר ציינתי לפני 10 ימים עברתי הזרעה ואני במתח, מקווה מאוד שהפעם זה זה וכמו כל פעם מחפשת סימנים מתחת לאדמה.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה
    טיפולי פוריות הם בהחלט אינטנסיביים, ולעיתים קרובות מלווים במתח ובחרדה.
    מניסיון שלנו במרפאת פוריות ויחידת IVF, שיתוף חבר או בן/בת משפחה, שיודע להכיל את תהליך, בהחלט יכול להקל ולעודד. יש גם אנשי מקצוע שמתמחים בעניין. יש כמובן יתרון גם לבחור במרפאה שתלווה אותך בצורה רגישה ואמפטית.
    בנוסף אנחנו ממליצים לשתף את המעביד. יש לנשים עובדות אשר עוברות טיפולי פוריות ו IVF זכויות המעוגנות בחוק. אין צורך להסתיר את המידע מתוך פחד שהדבר יפגע בך.
    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה