מה אני צריכה להכין איתי לחדר הלידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מה אני צריכה להכין איתי לחדר הלידה וגם מה לקחת לימים שאחרי הלידה בבית חולים??
1 תגובות
עמוד 1
  • היי נעה,
    הדברים החשובים ביותר לתיק הלידה הם: התיק הרפואי של ההריון, מסמכי זיהוי, בקבוק מים מינרלים קטן עם פיה (שלוקון) כי ככה קל לשתות ולהעביר אליו מים או משקה אחר מבקבוק גדול או ממכשיר מים בביה"ח, כפכפי גומי נוחים למקלחת ולשירותים (גם בחדר-לידה וגם במחלקת יולדות), תחתונים חד-פעמיים, רצוי עם פד מובנה (יש של קוטקס), שקית קטנה של תמרים (לך ולמלווים - נותן הרבה אנרגיה...), שקית עם חטיפי אנרגיה וחטיפים רגילים למלווים, מטענים לניידים (זה שוכחים בקלות...), בגדים נוחים לאישפוז (הרבה נשים לא רוצות את הכותונת של ביה"ח), מוצצים רתוחים מהסוג שאת רוצה עבור התינוק (בתינוקיה נותנים מוצץ גומי רגיל), תיק עם הטואלטיקה שלך - אני ממליצה לקחת אריזות שמפו/סבון וכו' של בית מלון אם יש לך ואם לא - תקני באחת מרשתות הקוסמטיקה הזולות כגון WOW בקבוקונים קטנים בשקל ומשהו ותמלאי מהמוצרים שאת אוהבת מהבית. חבל לסחוב אריזות גדולות. צריך סבון נוזלי, שמפו, מרכך, דיאודורנט, מברשת ומשחת שיניים וקרם גוף אם את אוהבת. כסף קטן למכונות של השתיה והאוכל.
    2-3 חיתולי טטרה חדשים ומכובסים עבור התינוק שיהיו רק שלכם. ליולדות שלי אני ממליצה לקנות גלובולים (כדורונים) של ארניקה (יש בפארמים) - מיד אחרי הלידה להתחיל לקחת 3 כדורונים למציצה כל שלוש שעות - מאד עוזר להחלמה של רקמות !!!! תבררי מראש איפה אפשר להשיג אלופירסט באיזור שלך - ואם יהיו תפרים - כדאי לקנות (זה יקר אז לא כדאי לקנות לפני הלידה כי אני מקווה שלא יהיו תפרים..) כל היתר עבור התינוק (מנשא, בגדים ליציאה וכו') מביאים רק ביום שמשתחררים. שיהיה לך בהצלחה ובקלות !!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה