ילדה בת 5 חודשים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום דנה, תינוקת מתקרבת לגיל 5 חודשים. מאירה את עצמה עם הידיים מאז גיל חודשיים ועד עכשיו. הייתי עוטפת אותה עד כה כדי שהיא לא תאיר את עצמה, אבל היא גודלת והשיטה של עיטוף כבר לא עובדת כי היא יוצאת די בקלות מכל עטיפה.
    עושה לה מסאג׳ לפני ההירדמות אך זה לא עוזר.
    מה ניתן לעשות?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי מרינה,

    בגיל 5 חודשים עיטוף אכן כבר לא מומלץ כי זה מאוד מגביל ולא נוח.

    אכן רצוי להמשיך בעיסויים כדי לעזור בהרפיית השרירים, כל עוד היא משתפת פעולה עם עיסויים אז זה פשוט מצוין.

    האם ההתעוררות עם הידיים מתרחשת ממש בסמיכות לזמן ההירדמות הראשונית?

    בכל מקרה חשוב להקפיד על השכבה בזמן , לא כשהיא מאוד עייפה, אולי זה גם יתרום לנינוחות וגם להקפיד על אווירה רגועה לפני שהיא הולכת לישון.
    הקפדה על החזרה לשינה כאשר היא מתעוררת חשובה מאוד כדי שלא תתקבע אצלה הציפייה להוצאה מהמיטה בכל פעם שהיא מתעוררת ועוד יותר מכך הקניית הרגלי שינה עצמאיים יעזרו גם כן, היא מתקרבת לגיל שאפשר להתחיל.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה