מעט מבולבלת...אשמח לעזרה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב.
    אשמח להתייעצות - התורים לרופא האישי שלי רחוקים ואני די מבולבלת.
    בת 34.9 מנסה מס חודשים להיכנס להריון ללא הצלחה . לאחר המחזור האחרון הרופא הפנה אותי לעשות מעקב זקיקים ואכן היה ביוץ. ביום שלישי-רביעי שעבר המחזור היה צריך להגיע (מאוד עיקבי) אך לא הגיע... חיכתי עד יום שישי . ביום שישי ביצעתי בדיקת הריון ביתית התשובה יצאה קו בהיר אך כזה שניתן להבחין בו ללא עוררין. ביום שבת בבוקר התחילו הפרשות חומות והנחתי שאולי מדובר בהשתרשות... ביום ראשון בבוקר עשיתי שוב בדיקה ביתית והפעם בשתן הראשון והתוצאה יצאה שוב חיובית אומנם קו בהיר אך קו. באותו הבוקר ניגשתי לבצע בקופה בדיקת בטא שהתוצאה שהתקבלה הינה 3.51. משמע אין הריון (לצערי) אחר הצהריים ביום ראשון הדימום החל אך בצורה חזקה וסמיכה עם מעין קרישי דם (סליחה על התיאור) . חשוב לציין שלפני שלושה חודשים היה לי אותו סיפור איחור ואז דימום רציני אך הבדיקות הביתיות היו שליליות בשונה לפעם האחרונה.אני די מבולבלת... אשמח לעזרה /הכוונה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה