תינוק בן 5 חודשים לא ישן בכלל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • התינוק המתוק שלי הוא חייכן, צחקן, אנרגטי מאוד ועירני כבר מגיל מאוד מאוד צעיר (שמנו לב לכך ממש בשבועיים הראשונים לאחר הלידה). ממש שובר לבבות קטן. הצרה היא שמאוד מאוד קשה לו להירדם, גם במהלך היום וגם בלילה. במהלך היום, אם הוא כבר נרדם- לרוב זה לא עולה על רבע שעה- 20 דקות. בערך ב16:00 או 17:00 אחר הצהרים הוא כבר מאוד עייף וזקוק להיות כל הזמן על הידיים- מה שלא מאפשר לי טיפול בבני הבכור בן החמש, שגם הוא זקוק לתשומת לב, סבלנות, חיבה וארוחת ערב, מקלחת וכו'. כמובן שאין ברירה, אז אני מטפלת בבן הבכור, בצורה חלקית, רק מה שחייבים (לצערי) ובזמן הזה הקטן בוכה בכי שמגיע כבר לצרחות והיסטריה של ממש. לאחר שאני משכיבה אותם לישון (הגדול נרדם בסביבות 20:30), הקטן מתעורר תחילה כל חצו שעה מזמן זה ועד אחרי 22:00 בלילה... ניסיתי כל מיני דברים מדי תקופה, כגון לעשות לשניהם את תהליך ההשכבה לשינה באותו זמן, להשכיב את הקטן לישון לפני, להשכיב מאוחר יותר. שום דבר לא עוזר, תמיד הטיפול בקטן מגיע על חשבון הגדול, תמיד הקטן בלית ברירה צורח את מלוא גרונו (רחמים!). יש לנו טקס שינה קבוע לשינת הלילה שכולל מקלחת, סיפור, הנקה לקטן ושינה. חשוב לציין כי אני לבד מאחר ובעלי עובד עד שעות מאוחרות. הצילו, אני מיואשת...
1 תגובות
עמוד 1
  • היי פעמונית,

    מבינה את הקושי העצום שאת חווה. מציעה לך לקחת עזרה בשעות אחה"צ כיון שבנך הגדול זקוק לתשומת לב לאחר שכל היום הקטן היה איתך בבית... במידה ואין כזו אפשרות אני מציעה לך להשתמש במנשא, הקטן יכול להיות עליך בזמן שאת עם הגדול ואולי גם יירדם במנשא.
    הגדול יכול להתחיל את ארוחת הערב שלו באזור השעה 18:30 כדי שבשעה 20:00 כבר יישן.
    הקטן צריך ללכת לישון לפניו, סביר להניח שזקוק להשכבה באזור 18:30 וכל עוד הוא לא ישן מספיק במהלך היום כדאי שכבר יהיה במיטה באזור השעה 18:00.
    לכן אני חושבת שממש כדאי לקחת עזרה כדי שבזמן שאת משכיבה את הקטן אז הגדול יהיה בהשגחה.

    ולענייני השינה- הקטן לא ישן במהלך היום בכלל והעייפות שצובר גוררת הפרשת אדרנלין שעוד יותר מקצינה את האופי העירני שלו. חשוב מאוד במהלך היום ליזום את ההשכבות שלו.
    בגיל 5 חודשים אפשר לצפות ל 3 שנות יום, בוקר, צהריים ואחה"צ.
    לפני שאתייחס "לכללים" אשמח לדעת האם הילדון מצליח להתערסל? האם מקשית את גבו? האם לא מצליח להניח את ראשו על הרצפה? מרבה לבכות? לא מרפה ומזיז הרבה את הדיים והרגליים שלו? נאם הוא נוקשה ומגיב בנוקשות למגע שלך?

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה