צרבות שבוע 9 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי , שבוע 9 סובלת מצרבות איומות ניסיתי הכל תה מנטה אחרי ארוחה סודה מלפפונים, כלום לא עוזר ,
    זה הגיוני בכלל לסבול מצרבות בשבוע כזה? הסיבה היא ההריון או שבשבוע כזה זה ככל הנראה זה מסיבה אחרת?
    אשמח לעצות ומה הקל עליכן
    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • יעלי שלום,
    אמנם די נדיר שצרבת מתחילה בשלב כ"כ מוקדם אבל, זה לגמרי אפשרי.
    יש מספר שיטות להקלה: קודם-כל - לא להעמיס על הקיבה - לעבור להרבה מנות קטנות לאורך היום במקום ארוחות גדולות ומלאות ואותו דבר לגבי שתיה: לגימות בודדות לאורך היום.
    לא לשכב מיד אחרי ארוחה - ולנסות לישון עם כרית נוספת להגבהה. שתיה קרה מוגזת גם עוזרת - סודה או משקה זירו כלשהו. לגבי התזונה - כדאי להימנע מאכילת עגבניות, חצילים, מאכלים מטוגנים וכו'. שקדים טבעיים לא קלויים גם עוזרים (וגם טובים לתזונה בהריון). אם עדיין הצרבות ממשיכות ומציקות בצורה קשה - אפשר לקחת כדורים נגד צרבת שמתאימים לנשים בהריון אבל אך ורק בהמלצת הרופא המטפל ורק לאחר שניסית לשנות את התזונה והרגלי האכילה לפי המומלץ לעיל. בהצלחה והמשך הריון נעים ומוצלח.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה