מעקב זקיקים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הייתי היום במעקב זקיקים. הטכנאית ראתה גופיף צהוב. אמרה שהתרחש ביוץ לא יודעת לומר מתי. אמרה שזה הזמן להתחיל לעבוד. האם זה לא מאוחר מידי לא ? לא היה קיים יחסים לפני.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה.

    מציע לעשות מעקב זקיקים במרפאת פוריות מסודרת.
    המעקב כולל בדיקות דם, אולטרהסאונד, והנחיות המתקבלות באותו יום ע"י האחות שהתייעצה עם הרופא המטפל.
    כמו"כ צריכה להיות סיבה לעשות מעקב זקיקים, למשל מחזורים לא סדירים וצורך בעזרה בתזמון, או מעקב תוך כדי טיפול פוריות תרופתי, כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול.
    לפני תחילת המעקב על הרופא לוודא שאין צורך בבדיקות אחרות כגון פרופיל הורמונלי, צילום רחם או Sono-HSG או בדיקת זרע כדי לשלול בעיות אחרות. וגם להכין אותך להריון מבחינת בדיקות גנטיות, מצב חיסוני ובריאותי והמלצות נוספות כגון נטילת חומצה פולית.
    כל זה בתחום האחריות של מרפאת הפוריות, הכוללת רופא ואחות המומחים בתחום.

    לעצם שאלתך, את מבינה נכון. יום הביוץ הוא היום האחרון שבו ניתן להיכנס להריון כל חודש.

    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה