כאב מותני חד בצד ימין+הקרנה לגב ולרגל. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי חברים..
    אני לא יודעת אם ללכת למיון כי נרגע לי אבל אני לחוצה מאד.
    שבוע 25, כבר כמה ימים מרגישה לחצים בבטן. היום חשתי כאב מותני חד וכאב חזק בבטן ובגב רק בצד הימני (לסירוגין באמצע הבטן איפה שנמצא הטבור). הכאב הקרין לרגל ימין לא יכולתי להזיז אותה, הרגשתי שהעצמות ברגל "מסתובבות" לי.
    הכאב נרגע.. עדיין יש לחצים בבטן והבטן התחתונה חמה משאר הגוף.
    אני אחת שנמנעת ללכת לרופא, אך מצד אחד מפחדת שחלילה יש סיכון, ומצד שני יכול להיות מיותר ללכת למיון, בטח אם הסימפטומים הגיוניים בהריום וידוע שיותר מסוכן להיות בבבית החולים ולהדבק בזיהום. חלילה!
    אשמח לעצה ממי שחוותה/שמעה על מקרה כזה ויודעת אם יש סיכון או שזה כאב לגיטימי בהריון.
    תודה מראש!??????
1 תגובות
עמוד 1
  • קודם-כל, באופן כללי - חשוב לי מאד בתור אשת-מקצוע להבהיר משהו: תמיד עדיף להיבדק אם יש חשש כלשהו ומיון-יולדות איננו בשום-פנים מיון כללי ואין חשש להידבקות במחלות זיהומיות יותר מאשר בכל מקום ציבורי אחר. למיון-יולדות לא באים אנשים חולים במחלות מדבקות אלא נשים בהריון לבירור נושאים הקשורים להריון וללידה בלבד. אם את אשה בהריון - אין לך מה לחפש במיון כללי אלא מיון-יולדות. זה קודם-כל. כאבים המקרינים לרגל הם נפוצים במהלך ההריון ולפעמים זה עובר מרגל אחת לשניה כי העובר לוחץ על עצב כלשהו שמקרין לגפיים. מצד שני, לחצים בבטן זה עניין שונה. אם הכאב נרגע זה בסדר אבל בשביל זה יש גם מוקד קופ"ח שלך או שאת יכולה להתקשר למיון יולדות הקרוב אליך ולהתייעץ. בכל מקרה, בעיני תמיד עדיף ללכת לביקור מיותר במיון-יולדות מאשר להסתכן חלילה שמשהו לא בסדר ושוב - מיון -יולדות הוא לא מיון כללי כך שסכנת ההדבקות במחלות זיהומיות נמוכה כמו בכל קופ"ח או מרפאת הריון רגילה. תמיד אפשרי שיש שם אשה בהריון שגם חולה - אבל זה אפשרי גם בכל מקום ציבורי אחר, כאמור. אני מקווה שאת מרגישה טוב ואם יש לך חששות - תתקשרי להתייעץ עם מוקד הקופה שלך. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה