התייעצות בבקשה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי כולן!
    סליחה מראש על אורך השאלה!
    נשואה כבר שנה (השבוע יום נישואין ראשון!), המחזור לא הכי סדיר (ממוצע של כל 30 יום בערך) אבל חודש שעבר היתה לי ציסטה בשחלה ולכן לא קיבלתי מחזור.
    הרופאה נתנה לי כדורים לזירוז מחזור וקיבלתי (אחרי 52 יום - ב29.3).
    ב1.5 הייתי אצל הרופא פריון בפעם הראשונה שאמר שהציסטה אכן נעלמה ושהוא רואה גופיף צהוב ולכן בייצתי ב3 שבועות האחרונים, ונתן לי הפניה לבדיקת הורמונים.
    כעבור כמה ימים (ב5.5) שהייתי אמורה לקבל מחזור ולא קיבלתי (וגם הרגשתי שוב כאבים בשחלה הימנית בדיוק כמו כאבי הציסטה שכבר הכרתי) הלכתי אל הרופא שוב וביקשתי שיבדוק אותי.
    הוא עדיין ראה את הגופיף הצהוב (והפעם הוא היה סופר גדול - 24 סמ) והביא לי גם הפניה לבדיקת הריון אבל ביקש שאבצע אותה שבועיים לאחר שראה אותה לראשונה כדי שלא נתאכזב (הגופיף פועל כשבועיים ואז מקבלים מחזור אלא אם כן היתה הפרייה ואז הוא נשאר בגוף).
    לא ביצעתי בדיקת הריון ביתית כי אני כבר רגילה להתאכזב ופשוט אין לי כוח להתאכזב שוב :(
    היום (12.5) אחרי 43 יום יש דם וכאבי מחזור (ממש כמה טיפות).
    האם זה נשמע לכן כמו הריון כימי? או כמו מחזור רגיל?
    אני בהתלבטויות ולא יודעת אם כדאי לבצע את בדיקת ההריון בכל מקרה או רק לעשות את בדיקת ההורמונים?
    אם זו הפלה של הריון כימי לבצע בכל מקרה את בדיקת ההורמונים?
    תודה לעונות!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה