דם בשבוע 6+ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי , היום בבוקר ירד לי דם ממש כמו של מחזור וגושים (סליחה על התיאור) עם כאבי בטן של מחזור וכאבי גב..
    הלכתי לרופא שאומרת שחס וחלילה שלא נדע יכול להיות שזה הפלה .. לאחר מכן הביאה לי הפנייה למיון שאמרו לי שזה הפלה מאיימת ו95% הריון תקין.
    אני בחרדות בלחץ לא יודעת כמה מה לעשות למי להאמין ..
    אשמח לתמיכה עזרה תודה לכולם ולידה קלה :)
2 תגובות
עמוד 1
  • ???
  • היי, הייתי במצב שלך, בשבוע 7 גם התחילו דימומים מסיביים וכאבים חזקים וקיבלתי הפנייה למיון. הייתי במיון 4 פעמים בגלל דימומים וכאבים בשבועות 7-8, אבחנו אותי גם עם הפלה מאיימת ושלחו אותי למעקב במרפאת הריון בסיכון..
    כרגע ב"ה בשבוע 15, עדיין בסיכון ובמעקב בגלל המטומה (שטף דם ברחם) אבל פחות. אני יודעת שזה מפחיד ושולחת לך המון חיבוקים וחיזוקים! חשוב תמיכה של בן הזוג והמשפחה, לי זה עזר ממש, וכמובן רופא שאת סומכת עליו (במרפאת נשים סתם הבהילו אותי, במיון הרגיעו אותי למרות הסיכון.. במיון בדרך כלל יותר מדויקים).
    אני רוצה להרגיע שאם התינוק שורד עם דופק עד שבוע 12 הסיכון יורד משמעותית :)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה