סיפור הלידה המדהים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ילדתי לפני שבועיים. את הבן הרביעי שלי. לידה מדהימה בבית החולים אסף הרופא.
    היה לי פעם סטיגמה על בית החולים הזה אבל הבנתי בהוא עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות.
    בעלי ואני הגענו כשאנחנו מוכנים ללידה פעילה ,אני מוכנה נפשית פיזית וטכנית להתמודד עם כאבי הצירים . הצוות הבין מיד שאנחנו מתכוננים ללידה "שמרנית" הם אמרו לנו לאמר למיילדות ולרופאים שכך אנחנו רוצים. ללא התערבויות בכלל.
    אי חייבת לציין שאת הילד הראשון ילדתי בניתוח ולאחר מכן 2 לידות רגילות ללא התערבויות בכלל.
    סיפור המדהים הוא שהיו לי שתי מיילדות מדהימות שזרמו איתי לגמרי ונתנו לי לעבור את הצירים באיוז תנוחה שטובה לי ויכולתי לבצע תנועתיות גם עם המוניטור.
    הן האמינו בי ובתינוק.
    יכולתי לשיר תוך כדי ממש. (והלידה היתה ארוכה אורכה וכואבת)(לא- אני לא מתנגדת לאפידורל!!)
    אני מספרת את זה משום שעברתי שינוי מהותי. בלידה השנייה לא היה לי שום כלי להתמודדות עם הכאב צעקתי וצרחתי ופשוט פחדתי מהציר הבא. עברתי שינוי תודעתי , רכשתי כלים מדהימים שהפכו את כל החוויה לאחרת לגמרי.
    אם גם את רוצה לעשות שינוי תודעתי ולרכוש כלים כל כך מעשיים כבר בלידה הקרובה שלך, אשמח לייעץ לך מכל הלב.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה