הריון חוץ רחמי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי אני יומיים אחרי כריתת חצוצרה בעקבות הריון חוץ רחמי שגרם לדימום. הרופא המהולל חשד במשהו לא תקין ואמר לי לחזור שבועיים אחרי. יומיים אחרי כבר הרגשתי כאבים ומיהרתי למיון. מעבר לאכזבה ככ מפחיד לדעת שאין על מי לסמוך ואי אפשר להיות רגועה בשום שלב גם אם הרופא רגוע. בכל מקרה עכשיו אני מתאוששת אבל דואגת שלא הכל תקין. חוששת שפספסו משהו ועדיין יש דימום או הוציאו חצוצרה לא נכונה וכו׳. עשיתי בדיקת הריון שיצאה תוך עשר שניות חיובית. האם זה הגיוני? הרופא אמרה לא לבדוק אפילו בטא כי הוציאו את החצוצרה עם השק אז איך הגיוני שההורמון עדיין מופרש? ממש לחוצה וככ לא רוצה לראות שוב את המיון. אשמח לתובנות. האם גם אחרי ניתוח לוקח זמן לבטא לרדת? לא אמור ישר להתאפס? בנוסף אני עם שילשולים לא יודעת אם זה תקין.. :(
3 תגובות
עמוד 1
  • לוקח זמן לבטא לרדת.
    החלמה קלה ומהירה.
  • לוקח זמן לבטא לרדת.
    החלמה קלה ומהירה.
    תודה רבה
  • תודה רבה
    לפעמים זה יכול לקחת אפילו חודד...חודשיים עד שהיא מתאפסת...כמובן תלוי בשבוע בו היית נמצאת ובערכי הבטא שהייתה...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה