הריון תאומים שק אחד - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום וברכה, בת 45+3, 2 הפלות ברקע בשבועות 7 ו- 9 בשנים 2010, 2011 לפני הלידה השלישית. כעת לאחר בדיקת אולטראסאונד: נצפה שק הריון תוך רחמי. הודגם שק חלמון בקוטר של כ- 4 מ"מ- עובר תואם 7.1 שב'- ללא דופק, (בסונרים קודמים ראו רק את העובר הזה עם דופק ושק חלמון נוסף) מודגם שק חלמון נוסף 1.1 מ"מ הד עובר עם דופק אגונלי 0.25- CRL מ"מ- תואם 5.5 שב' כמודגם שק אמניון- קרוב לוודאי שייך לעובר ללא דופק. ייתכן ומדובר בהריון תאומים MCBA.
    שואלת מה ההסבר לכך שעובר אחד התפתח לשבוע 7 והשני רק 5.5 ומה הסיכוי של העובר השני לשרוד? והאם יש תמיכה תרופתית שניתן לקחת כדי להגדיל את סיכויי ההישרדות של אותו עובר?
    תודה רבה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה