מתח רב בתחילת הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי , אני בת 21 בשבוע 6 כרגע . ההריון לא היה מתוכנן .מכיוון שזה בא לי בהפתעה גמורה לא הייתי מוכנה מבחינה פיזית ובעיקר נפשית ואני סובלת מחרדות רבות ומתח ...יש לי גם הסטוריה של הפרעות חרדה ככה שזה לא חדש לי אבל יותר קשה עכשיו בגלל השינויים הפיזיים . בכל מקרה אני חוששת מהפלה בגלל החרדות . זה יכול לגרום לזה? זה מכניס אותי לעוד יותר מתח וכך זה לא נגמר ... אני באמת עובדת עצות ולא יודעת איך להתמודד כדורים אי אפשר לקחת וטיפול אין לי אפשרות כרגע מבחינה כספית . אשמח לשמוע אם מישהי עברה משהו דומה או מכירה מישהי ומה עשיתן ? תודה !
1 תגובות
עמוד 1
  • דנה יקרה,
    קודם-כל, אם את כותבת שאת חוששת מהפלה - הרי שאני מבינה מכך שגם אם ההריון היה לא מתוכנן - הרי שהוא רצוי ואת מעוניינת לשמור עליו. מבחינת טיפול, אני ממליצה לך לפנות לקופת-החולים שלך - קבלת טיפול לא חייב להיות פרטי ויקר וקופ"ח תפנה אותך למי שיכול לעזור לך במסגרת הביטוח הרפואי הרגיל. חרדות בד"כ לא גורמות להפלה אבל בהחלט משבשות את מהלך החיים ולא מאפשרות ליהנות מההריון וההכנה ללידה. אני כן אציע לך לקחת דולה - במקרה שלך אפילו מעכשיו. דולה מנוסה תציע לך אוזן קשבת, עצות ושיחות ותדריך ותעזור לך בכל שלבי הלידה. את גם מאד צעירה כך שכל עזרה שאת יכולה להשיג היא מעולה. תנסי גם לחפש קבוצות של נשים בתחילת ההריון באיזור שלך. אין כמו עידוד מחברות ותמיכה של נשים כמוך שיעודדו ויחזקו אותך. את מוזמנת להתקשר אלי גם אם סתם בא לך לשפוך את הלב. מבחינת תרופות - אכן זו בעיה כי בהריון אסור לקחת תרופות מסויימות - אבל אולי רופא-הנשים ביחד עם מומחה מהקופה שלך יוכלו לעזור לך למצוא תרופות חלופיות שכן מותר לך. אני לא רופאה ולא מתיימרת חלילה להגיד לך מה לעשות בנושא תרופות אך יש נשים רבות הנוטלות תרופות למצבים שונים, פיזיים ורגשיים - הצריכות להפסיק אותן בהריון וזקוקות לתרופות חלופיות. יש להיוועץ ברופא המטפל. לסיום - בלי קשר למצב שלך - הריון ראשון בגיל צעיר, במיוחד אם הוא לא מתוכנן - וגם הריון רצוי בגיל מבוגר יותר - גורמים הרבה פעמים לחשש וחרדות אצל נשים רבות. זה לא בהכרח קשור למצבך. הריון הוא מצב עדין מבחינה רגשית והורמונלית וזה גם מתאזן בהמשך ההריון כך שאני מקווה שלפחות חלק מהחרדות יחלפו עם התקדמות ההריון. שיהיה לך הרבה בהצלחה והרבה בריאות ובוודאי תמצאי פה בפורטל יולדת הרבה קבוצות וחברות ואנשי מקצוע שיוכלו לעזור ולעודד.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה