קושי בהירדמות עצמאית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    סליחה על האורך......
    הבת שלי בת שבעה חודשים.
    לפני שבועיים-שלושה הקטנה למדה להתהפך מהגב לבטן והתחילה להסתובב בחדר (ברוורס) וגילתה עולם חדש ומאז קשה לה שלב ההירדמות בלילה.
    בעבר הייתה יונקת ונרדמת, ולא מתעוררת כשהייתי מניחה אותה במיטה.
    עכשיו היא מתעוררת, מתהפכת על הבטן, מתרוממת ומתחילה לפטפט ולשחק כאילו זה אמצע היום, ולא נרדמת ולרוב גם מתחילה לצרוח אם אנחנו לא לידה (ולא עוזר לשים אותה ישר על הבטן, היא עדיין תתרומם).
    עד שאנחנו לא יושבים ומלטפים אותה ושרים שיר ערש שוב ושוב (לפעמים כמה דקות ספורות ולפעמים הרבה הרבה יותר) או שאני מניקה אותה עוד כמה דקות והיא נרדמת עליי שוב אנחנו לא מצליחים להרדים אותה.
    לא עוזר לתת לה לבכות עד שתירדם בלי התערבות שלנו כי היא נכנסת יותר להיסטריה.
    לא עוזר שאנחנו מנסים לומר לילה טוב ולארגן לה מעבר למיטה שקט ורגוע כשהיא עוד ערה ושתנסה להירדם עצמאית או שתעסיק את עצמה עם צעצוע שמיכי שיש לה והיא אוהבת (לתקופה קצרה בעבר זה עזר והרדים אותה).

    אנחנו לא אוהבים את התלות שהיא מפתחת בהירדמות רק עם התערבות מגע, שירה ו/או הנקה, וגם אז זה לא תמיד בצורה חלקה.

    האם יש רעיונות איך ליצור אצלה הירדמות עצמאית? גם ללא תלות חיצונית במגע, שירה והנקה, וגם אם ניתן - כזו שלא תיתן לנו לשבת בחיבוק ידיים מהצד ולשמוע אותה צורחת עד לב שמיים עד שתתיש את עצמה ותירדם.....??

    נשמח.... ????
1 תגובות
עמוד 1
  • היי טל,
    את מתארת מצב של רגרסיה בשינה בעקבות שלב התפתחותי שביתך עוברת.
    ביתך הייתה נרדמת עד לא מזמן באמצעות הנקה, ההנקה היא גורם תלות לכל דבר ועניין, ועכשיו העזרה הזו כבר לא עובדת, כלומר: התפתחה עמידות לעזרת ההנקה...
    כעת אתם מנסים להרדים אותה בכל מיני שיטות וזה מאוד מבלבל אותה.
    חשוב לדעת שהקניית הרגלי שינה עצמאיים היא שינוי מבורך מאוד אך חשוב לעשות אותו בצורה הדרגתית ומדויקת.
    התהליך שאני מעבירה הוא תהליך כזה ובתחילתו כן משתמשים בתלות של נוכחות ומגע אך גם דואגים לנטרל את העזרה הזו בזמן ובהדרגה מנטרלים את כל העזרות החיצוניות וכמובן שבמקביל בונים את הביטחון ואת היכולת להירדם עצמאית וכל זה תוך כדי מתן תמידי ומיידי לבכי כדי ליצור אווירה חיובית כלפי כל נושא השינה.
    איך עושים זאת? שאלת השאלות ויש המון מה לעשות כדי להגיע לתוצאות הרצויות ובטח שאני לא יכולה לענות על כך כאן.
    אשמח לשוחח איתך בפרטי על מנת להסביר לך יותר לעומק מה דורש התהליך.
    בהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה