ויטמינים בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני בתחילת ההריון- שבוע 3 , וסובלת מאנמיה כל השנים במשך חצי שנה לפני ההריון נטלתי את הכדורים פוריק הריון שהם חומצה פולית וברזל. רציתי לשאול האם הכדורים של אלטמן פרנטל- 9 חודשים מספקים את החומצה הפולית והברזל או שעליי להמשיך לקחת גם/ רק את פוריק הריון?
1 תגובות
עמוד 1
  • מזל טוב!
    ברוב המקרים מומלץ ליטול 400 מק"ג חומצה פולית (אם תרצי אוכל לפרט באילו מקרים מומלץ ליטול 5 מ"ג, אך במידה ואת בריאה בד"כ המינון המומלץ הוא 400 מק"ג). פרנטל של אלטמן מכיל 400 מק"ג חומצה פולית ולכן באופן עקרוני ניתן להסתפק בחומצה הפולית שיש בפרנטל.
    לגבי הברזל, מומלץ במהלך ההריון לצרוך לפחות 30 מ"ג ברזל, אשר נכלל גם הוא בפרנטל. כלומר שעל פניו באמת ניתן לוותר על הפוריק הריון וליטול רק פרנטל, אך כיוון שאת מספרת שיש לך רקע של אנמיה לדעתי לא כדאי שתפסיקי את הפוריק ללא ייעוץ רפואי ומעקב של בדיקות דם כי בד"כ הדרישות לברזל מתגברות במהלך ההריון ולכן סביר להניח שתצטרכי מינון של ברזל הגבוה מ30 מ"ג ליום.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה