דימום השתרשות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    יש לי מחזור סדיר כל 2-3 לחודש, ואתמול חוויתי דימום למשך 12 שעות בערך והוא הפסיק..
    עכשיו אני ממש פוחדת, כי כן היו יחסים לא מוגנים עם הבן זוג שלי וזה בדיוק הזמן שאומרים שצריך לקבל דימום השתרשות.
    יש איזה סיכוי שזה דימום אחר? שזה לא זה? אני מאד צעירה ואני לא יכולה לעבור את זה כרגע.
    והאם אני יכולה לבצע בדיקה כבר? לאחר השתרשות?
1 תגובות
עמוד 1
  • אנונימית יקרה,
    בדיקות שתבצעי עכשיו לא יהיו מספיק אמינות כי כולן בודקות רמות הורמון הריון בדם או בשתן - תלוי בבדיקה - וההורמון הזה מתחיל לעלות בערך בזמן של עיתוי הווסת הבאה. לפני זה, גם אם יש הריון זה לא יופיע בבדיקות כי אם קיבלת מחזור בתחילת החודש - הרי שאם את בהריון, זה ממש ימים ראשונים. מצד שני, זה יכול להיות דימום של ביוץ למרות שאם המחזור שלך סדיר, הרי שהביוץ היה אמור להיות בערך באמצע החודש. תלוי גם מתי קיימת יחסים עם בן-הזוג: אם זה היה במסגרת מה שנקרא "ימים בטוחים" הרי שיש סיכוי טוב שלא נקלטת. אך אם את צעירה, עם מחזור סדיר וקיימת יחסים לא מוגנים בסביבות זמן הביוץ - זה תמיד סיכון שצריך לקחת אותו בחשבון. אם את נמצאת במערכת-יחסים מינית - הרי שממש מומלץ להשתמש באמצעי מניעה בטוחים שיותאמו לך כדי לא להיכנס לחרדות וחששות כל חודש. תחכי לראות אם המחזור מגיע בזמן בתחילת החודש הבא ואם לא - רק אז תוכלי לבצע בדיקה. תעדכני פה בפורום וננסה לתמוך ולעזור ככל שאפשר.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה