חייבת עידוד! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    קצת רקע: לפני 3 שבועות התבשרתי על הריון ראשון עם איחור של שלושה ימים בעזרת בדיקת הריון ביתית. שלושה ימים לאחר מכן (בגלל שבועות) בצעתי בטא ויצא 1111- תקין לשבוע 5 שהתחלתי באותו זמן.
    ביום שלישי האחרון שבוע 7+1 עברתי בדיקת א״א ראשונה, כאשר נצפה שק הריון בגודל תקין לשבוע, אך נצפה מעיין גוש גדול שמכסה כמעט את כל השק, ולא נמצא עובר ודופק. מיד הרופאה אמרה שזה משהו שלא ציפתה לראות בהתאם לשבוע והייתה רוצה לראות כבר עובר ודופק. ביקשה שאחזור יום למחרת ביום רביעי האחרון כדי שמומחה לא״א נוסף יבדוק אותי. חזרתי, וגם הוא ראה את אותו הדבר ואמר כי ככל הניראה זה המטומה וביקש שאעשה בטא שוב- התוצאה הייתה 63 אלף! תוצאה שבהחלט תקינה לשבוע 7 שבו אני נמצאת. אז איפה העובר ?????
    ההשערה שיכול להיות שהוא מסתתר מאחורי הגוש הזה ולכן לא מצליחים לאתר אותו. מצב מסתכל מאוד מאוד. אמרו לי לחזור ביום שלישי הקרוב לבדיקה חוזרת ולראות האם יש שינוי, ויש מצב שהגוש הזה יספג מעצמו בגוף ואולי אולי העובר יתגלה ????
    חייבת לציין שלא היו דימומים בתקופה הזו ברוך ה׳ ולא כלום. מרגישה כרגיל, בחילות עייפות סחרורות וכו׳...
    עצות? עידוד? סיפורים מנחמים? יעזרו בשמחה!
    תודה ושבת שלום :)
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה.

    לא ניתן לתת יעוץ ספציפי, אבל כמה כללים עקרוניים:
    1) כאשר בדיקת הריון בדם חיובית- זה לפחות שבוע 4+0
    2) אם עברו מהיום הזה 3 שבועות- זה לפחות שבוע 7+0
    3) אם בשבוע 7+0 לא רואים בבירור עובר עם דופק במכשיר אולטרהסאונד טוב, בבדיקה וגינלית, ע"י בודק מיומן- ההריון איננו תקין. אין צורך במעקב נוסף.

    כדאי לפנות לרופא להערכה פרטנית.

    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה