איחור במחזור בעקבות פוסטינור - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אני מקווה שזה הפורום הנכון, ואם לא אשמח שתגידו איפה אוכל לשאול את זה

    המחזור האחרון שלי התחיל בתאריך 26.5
    בתאריך 30.5 קיימתי יחסים ללא אמצעי מניעה ויום למחרת לקחתי פוסטינור בתאריך 1.6

    בתאריך 9.6 התחיל לי דימום כבד כתוצאה מהפוסטינור שנמשך שבוע ימים ללא שום תופעות נוספות

    בתאריך 25.6 (כאשר כבר יש איחור של יומיים במחזור) היה לי התקף כאב חד מאוד בבטן התחתונה שנמשך כשעה וכאב נוסף דומה ביום שלמחרת. הכאב דמה לכאב מחזור אבל חד וחזק יותר, אך הדימום לא הופיע.

    הלכתי לרופאה בתאריך 27.6 שבדקה אותי באולטרסאונד והיא לא ראתה שום סימן לכאב (מדובר על שבוע 4 וכבר היה אמור להופיע סימנים להיריון במידה והיה) והיא אמרה שהיא לא רואה היריון.

    עשיתי ליתר ביטחון בדיקת הריון שגם היא יצאה שלילית

    והיום כבר מדובר על איחור של כשבועיים ועדיין לא קיבלתי מחזור. לא מרגישה שום סימנים חריגים למעט מדיי פעם עקצוצים בבטן התחתונה קצת כמו לפני מחזור.

    האם קרה למישהי משהו דומה?
    אשמח לחוכמתכן
    תודה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה