התמודדות בגיל 10 חודשים שינוייים בהרגלי השינה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הבת שלי היתה יושנת כמו שעון כל לילה בחודשים אחרונים רצוף מתשע בלילה עד שש בבוקר
    עכשיו כבר שבועיים שהכל משתנה היא מתעוררת באמצע הלילה. אז ניסיתי להאריך את שעת שינה לעשר וזה רק עשה לי יותר בלאגן.. מיואשתתת
    איך להחזיר אותה לזמנים קבועים????
1 תגובות
עמוד 1
  • היי סבינה,

    גיל 9- 10 חודשים זהו גיל של קפיצה קוגניטיבית אדירה, יש הרבה גירויים ויש הרבה הצפה של יכולות וזה משפיע על השינה בצורה שלילית... זה נתון עובדתי שחשוב לקחת בחשבון.... הסתכלי על חצי הכוס המלאה ותתעודדי שהילדה שלך מתפתחת כראוי.... ייתכן שבגלל זה את חווה קשיים.

    בכל מקרה- השכבה בשעה 21:00 היא מאוחרת ובטח שהשכבה ב 22:00, שעות טובות להשכבה של תינוקות ובכלל ילדים, הן 18:30-20:00 כתלות לשעת ההתעוררות מהשינה האחרונה.
    אולי מתעוררת בגלל השכבה בעייפות יתר?

    נתון נוסף שמחייב בחינה הוא דרך ההירדמות של הילדה בתחילת הלילה? כיצד נרדמת בדר"כ ואיך את מחזירה אותה לישון?

    האם עדיין אוכלת בלילה?

    דנה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה