המטומה שבוע 16 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    אני בשבוע 16+2 סקירה מוקדמת ושקיפות תקינים
    לפני כחמישה ימים התחיל לי דימום בצבע חום-שחור, לאחר פניה למיון הסיקו שמדובר בהמטומה 7 סנטימטרים קרובה לשלייה. ומאז אני במנוחה. היום הייתי אצל רופאה במעקב הריון בסיכון היא הסבירה לי שב20 אחוז מהמקרים יש הסתבכות (לידה מוקדמת/הפלה מאוחרת וכדומה) ואפילו דיברה איתי כל הפלה ואמרה שבשבוע שאני נמצאת יש את האפשרות הזאת.. מה שניראה לי אבסורד לגמרי כי יש תינוקת שברוך השם יש לה דופק ומתפתחת יפה.
    1. האם באמת 20 אחוז מההריונות עם המטומה מסתיימים לא טוב? זה בעצם אומר ש1 ל5 לידות עם המטומה נופלים בסיכון.
    2. האם אחרי שההמטומה נספגת יש עדיין סיכון?
    3. האם יש דרך לזרז את ההיספגות?
    4. האם ההמטומה 7 סנטימטר נחשבת לגדולה?
    5. ציינו בפני שההפרשות החומות זה שאריות של ההמטומה ואם הן יוצאות זה אומר שהיא נספגת... אבל, כבר חמישה ימים שיש רק הפרשות חומות ושום שינוי בגודל של ההמטומה.
    תודה מראש
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה