סיכוי להריון? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    אני ובן זוגי לא מקיימים יחסי מין מוגנים כבר מעל 3 שנים. כלומר, גומר בחוץ ללא אמצעי מניעה. עד היום לא נכנסתי להריון. תמיד היה את הפחד הזה והאכלתי את עצמי סרטים וכלום.
    התחלתי להשתמש באפליקציה לתיעוד המחזור ושמתי לב לפני שבועיים וקצת שקיימנו יחסים ביום הביוץ דווקא. לפני כמעט שבוע חטפתי וירוס של שלשולים והקאות נוראיים. (הבנתי שהמערכת החיסונית יורדת בהריון כדי לקלוט את העובר). מאז אני מרגישה כיווצים ולחץ כזה בבטן התחתונה ולפעמים גם העליונה וכל הזמן תחושה של מחזור ואפילו הרגשה כאילו נוזל- אבל אין כלום! לפעמים זה ממש מטריד. מאחר כבר ב5 ימים! יש גם לפעמים כאבים בגב התחתון והתעוררות בלילות שלא הייתה לפני. חוץ מזה אין שום תופעה של הריון. עשיתי בדיקה לפני כמה ימים, היה שם קו נוסף כמעט בלתי נראה שאני וחברה אפילו לא היינו בטוחות אם אנחנו מדמיינות. אולי כן. עשיתי היום בבוקר עוד אחת, אבל לא עשיתי אותה טוב כנראה כי היה צבע מרוח בתחתית המסך, היה נראה לא תקין אבל לפי התוצאה, שלילי. קבעתי תור לגניקולוג לעוד שבועיים כי פשוט אין תורים. מה אתן אומרות? סיכוי להריון או לא?
1 תגובות
עמוד 1
  • כן יש סיכוי לכי תעשי בדיקת דם עדיף
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה