ילד בן 3 לא מוכן לישון במיטה שלו - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי

    בשנה האחרונה הילד מוכן להירדם רק על הספה בסלון ואז אנחנו מעבירים אותו לחדר.
    בחודשים האחרונים המצב החמיר והוא מתעורר באמצע הלילה בבכי ומבקש לחזור לסלון וגם שאחד מאיתנו ישן איתנו שם.
    לא מוכן בשום פנים ואופן ללכת להירדם במיטה.
    מה אפשר לעשות?

    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • היי ענת,

    ניכר כי לבנך אין יכולת הירדמות עצמאית והוא לא מיודד עם המיטה שלו, סיטואציה בהחלט מאתגרת ולא פשוטה ואני מבינה את הקושי בו אתם נמצאים... אני יכולה רק לעודד אתכם ולומר לך שהכל פתיר :)

    2 שאלות: 1. כיצד היה נרדם עד לפני שנה? 2. בן כמה הוא?

    באופן כללי- ברגע שאין יכולת הירדמות עצמאית, ברגע שיש תלות בגורם תלות חיצוני אנחנו יכולים לראות בדר"כ עמידות (=התרגלות) שמתחילה לבוא לידי ביטוי בהרדמות שהולכות ומתארכות, לאחר תקופה מסוימת יותר ויותר יקיצות בלילה ולבסוף ניתן לראות "חלונות ערות" (=זמני ערות ארוכים יותר מחצי שעה בלילות וזה בדר"כ השלב הקשה ביותר כי מנסים כבר הכל...).

    על מנת להטמיע בבנך הרגלי שינה טובים ובריאים צריך לעשות סדר, צריך לגרום לו להבין שללכת לישון במיטה שלו זה לא עונש ולמעשה צריך לנטרל את כל העזרות החיצוניות ובמקביל לבנות לו את הביטחון ואת היכולת להירדם בכוחות עצמו. ללכת לישון = לדעת להרפות, לדעת לשחרר, לדעת לסמוך על עצמך שהכל בסדר ושאתה יכול פשוט לעצום עיניים ולגלוש לעולם החלומות.. זה אפשרי, רק שזה דורש תהליך מסודר הכולל עבודה מדויקת ביותר.
    ישנן מגוון שיטות להקניית הרגלי שינה עצמאיים, מציעה לך לחשוב מהי הדרך המתאימה לך ביותר ואיתה לזרום. מה הכי חשוב? עקביות! תהיו עקביים בדרך בה בחרתם על מנת שהילד לא יהיה מבולבל, תרגישו שלמים עם דרך הפעולה בה החלטתם לפעול והילד יאמין לכם וירגיש בטוח ורגוע.
    אשמח לעזור לכם,
    ובכל מקרה שיהיה בהצלחה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה