התכווצויות לאחר מחזור - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אובחנתי בעבר עם שחלות פוליציסטיות. בדצמבר קיבלתי מחזור (ומאז בחודש מאי, יוני ואוגוסט) . לקראת סוף מרץ הפסקתי עם גלוטן וסוכר. פתאום בסוף אפריל זיהיתי ביוץ עם מקלונים. ולאחר כשבועיים הגיע המחזור באמצע מאי . לאחר מכן ב 16.6 . במעקב זקיקים זוהה ביוץ בין ה 19 ל 22 לחודש יולי - כ 34 ימים מהמחזור . קיימנו יחסים באיזור הימים האלו בתקווה להיקלט. ב 1.8 עשיתי בדיקת בטא בבוקר שיצאה שלילית. באותו יום כבר התחיל דימום של מחזור כך נראה כארבעה ימים. אבל לאורך כל הארבעה ימים האלו היו התכווצויות וכאבים שאני לא רגילה להם. אני ללא טיפול הורמונלי. מוזר לי מאוד התחושה כמו כאבי ביוץ. המחזור נגמר בסופו של יום ראשון האחרון. בול ארבעה ימים. ביום שני כבר לא היה כלום מבחינת דימום. אבל בשלישי בבוקר היום קצת הפרשות ורודות. והמיחושים של תחושת ביוץ ולחץ בבטן התחתונה עוד קיימים. וקיימים כבר מכמה ימים אחרי קיום היחסים ועד היום. מה לעשות? ממש זה יכול להיות?
1 תגובות
עמוד 1
  • מה זה היה בסוף?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה