ניסיון להרות יותר משנה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר,
    אני בת 36, מנסה להרות היריון ראשון יותר משנה. בארבעה חודשים הראשונים ניסינו טבעי. הבעיה שלי היא שחלות פוליציסטיות, צילום רחם תקין. אין בעיית זרע.
    עשיתי 3 סבבים של איקקלומין, עברנו לגונל היה חודש אחד עם זקיק אחד וההזרעה לא צלחה.בפעם השנייה היו כמה זקיקים וגם פה ההזרעה לא צלחה.בפעם האחרונה עברנו לפרגובריס והיו המון זקיקים. לצערי ביום של ההזרעה מהלחץ בעלי לא הצליח להוציא זרע. ניסינו טבעי אחר כך 3 פעמים ולצערי היום קיבלתי מחזור.
    אני ממש מרגישה שאין לי זמן לבזבז. בעלי נלחץ מאד מהנושא של הוצאת זרע וזה מתיש אותנו. אני בת 36 וחוששת שאיכות הביציות יורדות. מתי אמורים כבר להעלות שלב ולעבור ל ivf?? לצערי יצא שהחלפתי רופא פעמיים ופעם אחת גם טופלתי במגזר הציבורי כדי לחסוך בעלויות ואני כבר ממש ממש מותשת
    השאלות שלי הן:
    1. יש קריטריונים של מספר הזרעות לפני שעוברים להפרייה?
    במידה ויש, האם שלב הטיפול ללא ההזרעה פיזית עצמה לא נלקח בחשבון?
    2. בגלל שנושא הוצאת הזרע גורם למתח רב לבעלי ולנו יחד במיוחד ביום ההזרעה בגלל הספק שאם יצליח או לא. מה ניתן לעשות? האם אפשר להקפיא את הזרע? איפה ואיך עושים את זה?
    3. איך אני פשוט מבקשת מהרופא לעלות שלב?

    תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה.

    מקובל לאשר מעבר ל-IVF לאחר שלושה מחזורי זריקות והזרעה.
    אפשר להגיש בקשה גם במצב שלך. היא צריכה להיות מנומקת היטב ולפעמים מאושרת.
    ניתן להקפיא זרע. מקובל יותר לפני IVF.
    את צריכה תקשורת פתוחה עם הרופא, ולא לפחד להגיד לו כל מה שאת חושבת.
    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה